Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Software & Games » Need For Speed 2 Hot Pursuit

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Need For Speed 2 Hot Pursuit
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hebben jullie hem al of niet??
Hij schijnt weer beter te zien dan de voorgangers..helaas kan ik hier nog niet veel over mededelen aangezien dat ik hem dinsdag pas krijg [Mad]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Meer info vind je hier:

http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,561154,00.html

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
thx Budha..ik zal es kijken

overigens werkt die XML gedoe nu die je moest registreren??

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Met veel moeite heb ik em kunne krijgen.

Dit spel is ECHT TOP! Er is veel meer aandacht besteed aan het "hot pursuit" en dat maakt het echt een top spel.

Al moet ik zeggen dat het niet zo moeilijk is om de politie af te schudden, is het niet makkelijk om races te winnen. Waarom niet? omdat 1. hun goed rijden, en 2. omdat de politie er ook nog is! Gelukkig is het me al een paar keer gelukt de politie op de andere teamleden af te laten gaan waardoor ik 1ste op de baan werdt. maar ik zit nog in het begin van het spel, dus het zal zeker moeilijker worden.

Let wel op, er zijn fake ISO's gesignaleerd. Ik heb er een gedownload en die was 700 mb, maar hij deed het niet, alsof de files niet bestaan. exe's willen niet runnen, maar je kunt de bin file niet eens branden. Daarom speel ik nu met een rip [Frown]

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het spel heb ik inmiddels ook..maar op een of andere manier krijg ik een vage error als ik in Hot Pursuit de Opel Tournament kies en gaat ie trug naar mijn desktop.
Meer mensen met dit prob.?

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hier dit probleem is het wat ik telkens krijg:
---------------------------
Need For Speed Hot Pursuit 2 (exception error)
---------------------------
(Hit Cntrl-C to copy this info to the clipboard)

The thread attempted to divide an integer value by an integer divisor of zero.

Version: 240
EIP = 0x004C8748
ESP = 0x0012FAB0 EBP = 0x0012FB50
EAX = 0xED85EA12
EBX = 0x0000001B
ECX = 0x00000001
EDX = 0x00000000
ESI = 0x05733900 EDI = 0x00000000
---------------------------
OK
---------------------------

Weet iem. wat dit betekend??

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Deling door 0, waarschijnlijk is je crack niet goed. Kijk is of je een andere kunt vinden (www.gamecopyworld.com)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zal es kijken dan, maar ik kende die site al hoor [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Welke crack gebruiken jullie...ik heb zelf die iMS crack maar die had ik bij de vorige ook al..dus als iemand ff een andere crack naar me opstuurd!
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou dat spel heb ik binnen 1 week helemala dood gespeeld, alle banen/auto's al vrijgespeeld.

hot pursuit gedeelte al helemaal gedaan, ja alleen maar goud natuurlijk

tournaments: ook allemaal al goud

vindt het tijdrijden het moeilijkst maar op het leukst
smeris zijn heb ik een tyfeshekel aan, maar dat spreekt voor zich [smoke]

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS