Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Economie » Tekort aan brievenbussen TPG

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Tekort aan brievenbussen TPG
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Door de duizenden vernielingen van brievenbussen tijdens de jaarwisseling heeft de TPG een tekort aan de rode bakken. De vernielingen leveren het bedrijf een schadepost op van 7 tot 8 ton op.

Een woordvoerster van TGP liet vandaag weten zeker nog een aantal maanden bezig te zijn, alvorens het aantal brievenbussen weer op peil is. De helft schijnt inmiddels al weer vervangen te zijn. Ook zegt het concern druk bezig te zijn met de reparatie van beschadigde bussen.

Ondanks het grote aantal vernielingen beweert het postbedrijf wel maatregelen te hebben genomen tegen vandalisme. Niet alleen versmalde TPG de gleuven van de brievenbussen, maar werden er ook tijdelijk veel verwijderd. "Het vernielen van brievenbussen is een maatschappelijk probleem geworden", aldus de zegsman.

Normaal gesproken staan er door heel Nederland 22.000 exemplaren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS