Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Economie » Duitse vindt spaarpot in stereo

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Duitse vindt spaarpot in stereo
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een vrouw uit het Duitse Bochum dacht een gouden slag geslagen te hebben met de aankoop van een tweedehands stereoinstallatie voor 50 euro. Tijdens het schoonmaken van haar nieuwe bezit, trof ze in het apparaat twee verborgen spaarbankboekjes aan.

Op de rekeningen staat in totaal ruim 75.000 euro. De eigenaar van het geld is overleden. Als niemand zich zou melden als erfgenaam, was het geld voor de Bochumse, verklaarde de politie maandag aanvankelijk. Maar later bleek dat de rekeningen deel uitmaakten van de nalatenschap van de man.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS