Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Wetenschap » Vraagjes waarop je altijd al is het antwoord hebt willen weten. (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Vraagjes waarop je altijd al is het antwoord hebt willen weten.
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
en oja, waarom heet de free record shop, de FREE record shop? die cd'tjes zijn toch niet gratis?? :s

Volgens mij komt het, omdat de free record shop zo oud is. Vroeger hadden ze nog lp's. Ik denk dat ze toen die dingen ruilden ofzo, en dat het daarom free record shop heet.

Of misschien had free record shop vroeger wel een opname studio genaamd free record, en kon je daar gratis een plaat laten opnemen, die dan vervolgens in de shop verkocht werdt.

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
waarom zijn wij de enige wezens op aarde die kunnen praten? correctie, kunnen communiceren. Want vogels doen dat ook wel enzo maar die zijn niet genoeg ontwikkeld om hele zinnen te maken.

hoe zit dat dan oohh-wijze-nims?!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm Natas. waarom denk jij eigenlijk dat vogels geen hele zinnen kunne maken?

Maar waarom wij de enige zijn zo ik niet weten..ik vraag me af waarom wij er zijn en niet andere wezens.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De meeste wezen zijn staat om te communiceren alleen doen ze dat op een ander manier als ons. Echter is het wel zo dat de mensheid hier veel verder gevorderd is dan enig wezen op deze planeet. De mensheid is in staat om bijna alle informatie over te dragen die ze willen. Waarom dat zo is? Ik zou het niet weten. Mss dat er buitenaards wel goed gecommuniceerd kan worden, maar dat weet ik ook niet.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS