Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Humor » economisch probleem...

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: economisch probleem...
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Beste familie, vrienden en collega's, lieve allemaal,

Het is bepaald niet gemakkelijk toe te geven, maar de economische malaise treft niet alleen het bedrijfsleven, maar heeft ook mij nu persoonlijk getroffen. Na het opmaken van een overzicht van mijn uitgaven en inkomsten van de afgelopen 20 jaar blijkt dat ik veel te ruim heb geleefd en mezelf in een bijzonder lastig schuldenpakket heb gestoken. Gesprekken met mijn bank, evenals verschillende mensen van de schuldsaneringshulp, hebben mij tot de conclusie gebracht dat ik inmiddels geen keuze meer heb. Om naast het aflossen van de opgelopen schuld ook het hoofd boven water te kunnen houden, wil ik enkele van mijn persoonlijke bezittingen verkopen middels een "garage verkoop" bij mij thuis in de straat. Aankomend weekend begin ik met de eerste verkoopdagen. Ik heb al mijn bezittingen waarvan ik denk dat er mogelijk interesse voor kan bestaan bij mij voor uitgestald en er een foto van gemaakt. Als jullie iets zien wat jullie interessant lijkt, mail mij dan of kom aanstaande zaterdag even langs.

Alvast dank voor jullie steun, en groetjes,

LPChip

PS. Laat even weten dat je komt want het kan druk worden.
 -

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Oud hoor
http://forum.myoms.net/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=35;t=000083

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS