Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Humor » Signalen die er op wijzen dat je genoeg hebt gehad van de nineties:

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Signalen die er op wijzen dat je genoeg hebt gehad van de nineties:
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je probeert je magnetron op te starten met een password.
Je speelt al jaren geen patience meer met echte kaarten.
Je vraagt via email aan je collega's naast je of ze meegaan wat drinken en ze antwoorden: ok, maar geef me 5 minuten".
Je hebt een lijst met 15 verschillende telefoonnummers om je familie te bellen die uit 3 personen bestaat.
Je chat verschillende malen per dag met iemand uit zuid-Amerika, maar dit jaar heb je je buurman nog niet gesproken.
Je koopt een computer die een week later al niet meer up to date is.
De reden waarom je sommige vrienden niet meer spreekt is omdat ze geen email-adres hebben.
Voor jou betekent georganiseerd zijn dat je verschillende kleuren post-its hebt.
De meeste moppen die je kent heb je via email gelezen.
Als je na een lange dag werk naar huis gaat neem je de telefoon op met de naam van het bedrijf.
Als je van huis uit belt, druk je eerst een 0.
Je zit al 4 jaar aan hetzelfde bureau maar je hebt voor 3 verschillende bedrijven gewerkt.
Het ergste van een computercrash is dat je al je goede moppen kwijt bent.
Het is donker als je naar je werk gaat en als je naar huis gaat (ook's zomers).
Je weet precies hoeveel dagen je nog moet werken tot aan je pensioen.
Vakantiedagen schuif je door naar volgend jaar of staan op een cheque die je in januari krijgt.
Je ouders omschrijven jou als "iemand die met computers werkt".
Je herkent je kinderen aan de foto op je bureau.
... en zit nu al te denken aan wie je deze lijst kan forwarden.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
die is wel leuk ja [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS