Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Humor » Het leven als man is verre van eenvoudig... (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Het leven als man is verre van eenvoudig...
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als je een vrouw op een voetstuk plaatst en haar wil beschermen
van alle drukte, ben je een macho. Als je thuisblijft en het
huishouden doet, ben je een watje. Als je te hard werkt, is er
nooit tijd voor haar. Als je niet hard genoeg werkt, ben je een
schooier. Als je haar zegt hoe goed ze er uitziet, zijn het
ongewenste intimiteiten. Als je niets zegt, is het mannelijke
onverschilligheid. Als je huilt, ben je zwak. Als je niet huilt,
ben je ongevoelig. Als je houdt van vrouwelijke vormen en sexy
ondergoed, ben je pervers. Als je daar niet van houdt, ben je
homo. Als je haar bloemen koopt, wil je iets van haar. Als je het
niet doet, denk je niet aan haar. Als ze hoofdpijn heeft, is ze
moe. Als jij hoofdpijn hebt, hou je niet meer van haar. Als je te
dikwijls wilt, ben je oversekst. Anders is er iemand anders. Als
zij vrijgezel wil blijven, heet dat onafhankelijkheid. Als jij
vrijgezel wil blijven, heb je bindingsangst. Als jij aan de
telefoon geile dingen zegt, ben je een hijger. Als zij aan de
telefoon geile dingen zegt, is dat een Euro per minuut.

...zeg nu nog eens dat mannen het gemakkelijk hebben.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whahaha das gewoon onzin [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Karen:
whahaha das gewoon onzin [Smile]

*zucht*

dat vrouwen dat OOK nog eens mogen beweren...

bewijs dat we het zwaar hebben heren... [Wink]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het is bijna erg om een man te zijn [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vind je?
Ik vind t wel prima zo..
als je moet plassen..wildplassen..
Niet ongesteld, geen kinderen in je buik.
Ach wel best zo hoor [Smile] [Smile]
Amen ? !

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat een zwaar leven heb ik dan zeg...maar mannen hebben het wel gemakkelijker..we gaan gwoon plassen wanneer het ons uitkomt..hoeven ons nooit op te maken en geen gesleep met die handtasjes...wat een voordeel toch
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat een zwaar leven heb ik dan zeg...maar mannen hebben het wel gemakkelijker..we gaan gwoon plassen wanneer het ons uitkomt..hoeven ons nooit op te maken en geen gesleep met die handtasjes...wat een voordeel toch

aldus lil wiz....


Wij maken ons op om mooier te zijn voor jullie.
Wij slepen geen handtasjes mee, maar de broeken die wij dragen moeten vaak zo strak zitten van jullie mannen dat dr nix in de zakken past dus dan moet je idd wel n tasje mee hebben he
Wij plassen idd niet overal, zou n beetje vies zijn he

conclusie: vrouwen zijn toegewijde wezens aan de man, maar hebben meer sociale vaardigheden en hebben veruit een betere opvoeding genoten.

dus bij deze: mannen hebben het makkelijk.

echter de vrouwen hebben het WEL makkelijk: wij kunne zonder geld stappen, als we iets willen drinken dan versier we OF de barman OF die lekkerejongemetdiegoedgevuldeportemonnee en drinken de hele avond op hun kosten

Wij kunnen in de zomer korte rokjes aan, terwijl we het afschuwelijk vinden als een man in een korte broek loopt
Kledingwinkels hebben vaak mooiere en betere kleding voor vrouwen dan voor mannen
9 van de 10 reclame spotjes bevatten vrouwen
De dingen die we doen met ons uiterlijk zijn vaak 100% meer origineler dan wat de man doet, ik bedoel, wat wou ie doen dan,? een nieuw aftershave-je?

vrouwen die komen gemakkelijker aan een baan, en als ze in een restaurant werken krijgen ze vaak veel meer fooi

kortom: de vrouwen hebben het pas eenvoudig!

en oh ja: ongesteldheid regel ik zelf (pil) en kinderen in mn buik: daar hebben mannen dus helemaaaaaal nix over te zeggen he!!!!!

[Wink] dikke kusssssss natasha [Big Grin]

[ 06.06.2003, 10:06: Bericht ge-edit door: Natasha ]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
Wat een zwaar leven heb ik dan zeg...maar mannen hebben het wel gemakkelijker..we gaan gwoon plassen wanneer het ons uitkomt..hoeven ons nooit op te maken en geen gesleep met die handtasjes...wat een voordeel toch

aldus lil wiz....


Wij maken ons op om mooier te zijn voor jullie.
Wij slepen geen handtasjes mee, maar de broeken die wij dragen moeten vaak zo strak zitten van jullie mannen dat dr nix in de zakken past dus dan moet je idd wel n tasje mee hebben he
Wij plassen idd niet overal, zou n beetje vies zijn he

conclusie: vrouwen zijn toegewijde wezens aan de man, maar hebben meer sociale vaardigheden en hebben veruit een betere opvoeding genoten.

dus bij deze: mannen hebben het makkelijk.

echter de vrouwen hebben het WEL makkelijk: wij kunne zonder geld stappen, als we iets willen drinken dan versier we OF de barman OF die lekkerejongemetdiegoedgevuldeportemonnee en drinken de hele avond op hun kosten

Wij kunnen in de zomer korte rokjes aan, terwijl we het afschuwelijk vinden als een man in een korte broek loopt
Kledingwinkels hebben vaak mooiere en betere kleding voor vrouwen dan voor mannen
9 van de 10 reclame spotjes bevatten vrouwen
De dingen die we doen met ons uiterlijk zijn vaak 100% meer origineler dan wat de man doet, ik bedoel, wat wou ie doen dan,? een nieuw aftershave-je?

vrouwen die komen gemakkelijker aan een baan, en als ze in een restaurant werken krijgen ze vaak veel meer fooi

kortom: de vrouwen hebben het pas eenvoudig!

en oh ja: ongesteldheid regel ik zelf (pil) en kinderen in mn buik: daar hebben mannen dus helemaaaaaal nix over te zeggen he!!!!!

[Wink] dikke kusssssss natasha [Big Grin]

Dus de conclussie is: Vrouwen hebben het makkelijker ....

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nee nims, maar wij maken het voor ons zelf zo makkelijk mogelijk. Jullie maken overal zo'n punt van


[Crazy] [sex]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
nee nims, maar wij maken het voor ons zelf zo makkelijk mogelijk. Jullie maken overal zo'n punt van


[Crazy] [sex]

Nou natas, als er iemand is die van moeilijk doen een sport hebben gemaakt, dan zijn het toch echt wel de vrouwen hoor.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vrouwen zeuren altijd!!!!!!!!!!

Eerst ontmoet je ze, dan valt het mee, maar naarmate je wat langer hebt, beginnen ze gewoon altijd te zeuren!!!!!!!

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wij zeuren alleen als jullie gedrag klote is


en denk daar maar es overna!!!!

wie zeurt er nou btw?!?!?!?!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
wij zeuren alleen als jullie gedrag klote is


en denk daar maar es overna!!!!

wie zeurt er nou btw?!?!?!?!

Nee hoor, jullie zeuren ook over het feit dat je je niet lekker voelt, je er niet leuk uit ziet, je te dik bent, etc. En idd jullie zeuren ook vooral over mannen. Maar zeuren mannen over vrouwen? (Niet tegen jullie iig [Wink] )

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
of jullie OVER ons zeuren? whahahah ja wil je n voorbeeldje??: ik erger me zo aan haar, iedere keer als ik iets wil, heeft ze hoofdpijn

klinkt vast wel herkenbaar!!!!!

das dus ook zeuren. maar ik zeur over t algemeen weinig hoor.......

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
of jullie OVER ons zeuren? whahahah ja wil je n voorbeeldje??: ik erger me zo aan haar, iedere keer als ik iets wil, heeft ze hoofdpijn

klinkt vast wel herkenbaar!!!!!

das dus ook zeuren. maar ik zeur over t algemeen weinig hoor.......

Maar dat doen we niet tegen jullie! Van mij mogen vrouwen best zeuren hoor, als ze het maar niet tegen ons doen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS