Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Zelf Maken » Drop hier je eigengemaakte nummers (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Drop hier je eigengemaakte nummers
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
oke, maar als ik tegenwoordig begin, probeer ik eerst te zorgen dat ik een lekkere basis heb om verder mee te werken, bijvoorbeeld conquest de basis is nu gewoon goed. het zou heel goed kunnen dat heel de melodie eruit gaat en ik op zoek ga naar een vet geluid, of er één probeer te maken en zo het nr pas echt af maak.

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Titel: DJ Ruffryder - Compose The Beat
Genre: Hardcore
Length: ??

Link: Compose The Beat

Gaarne feedback op dit zelfgemaakt nr van een vriend van me [Big Grin] BTW. het is wel een .wma file

Gemaakt met fruity loops d8 ik zo

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ff frank promoten [Big Grin]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ok ik zal eens een nummer van mij geven. let op, geen trance of hardstyle.. dat is niet mijn genre. Ik vindt alles leuk als het veel melodie heeft en heel afwisselend is.

Title: Guitty Yess
Style: Ambient/DemoStyle
Length: 6:34
URL: Guiy.RAR - IT file
Let op: ingepakt met Winrar 3.11, dus Winrar 3.0 of hoger is vereist om dit liedje uit te pakken. de IT file is af te spelen met Winamp, of een andere Module player zoals bijv. Modplug Player. Enjoy!

[ 25.03.2003, 03:19: Bericht ge-edit door: LPChip ]

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben maandag gebeld daar platenmaatschappij, en direct uitgenodigd voor een gesprek.
Ik vind het best spannend, was de 1e keer dat ik iets opstuurde. Na woensdag heb ik de uitslag, maar ik probeer mezelf niet al te lekker te maken, voor het geval dat het nix wordt [Confused]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Cool! Hou ons op de hoogte, en drop is wat links van je eigen nummers GW [Big Grin] ben beniewd!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GoedeWiet:
Ben maandag gebeld daar platenmaatschappij, en direct uitgenodigd voor een gesprek.
Ik vind het best spannend, was de 1e keer dat ik iets opstuurde. Na woensdag heb ik de uitslag, maar ik probeer mezelf niet al te lekker te maken, voor het geval dat het nix wordt [Confused]

welke platenmaatschappij als ik vragen mag, ben benieuwd. ik ben pas geleden ook gebeld, goede feedback gehad, alleen we moeten iets meer originaliteit erin verwerken.....

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoe zit het met de platen maatschappijen heren?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS