Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Zelf Maken » Drop hier je eigengemaakte nummers (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Drop hier je eigengemaakte nummers
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Plaats hier de links naar je eigen nummers.
Graag als volgt:
Titel
Genre
Lengte
URL naar het te downloaden bestand
evt. extra opmerkingen.


--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Titel
nims-xplosion

Genre
Hardstyle

Lengte
1:53

http://www.nims.nl/music/nims-xplosion.zip

Dit nummer is nog lang niet af, maar aangezien jullie dit willen horen, hier een preview. Afspelen met winamp (3=beste).

Gemaakt met Madtracker

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
http://members.lycos.nl/uithoorn2002/Mp3/Croaton/

hier staan wat nrz van me.....conquest is de de nieuwste en btw prickly things is maar een preview, definitieve versie is voller en beter

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Titel
chapel

Genre
Hardstyle

Lengte
2:51

http://www.nims.nl/music/chapel.zip

Dit nummer is ook nog lang niet af, maar aangezien jullie dit willen horen, hier een preview. Afspelen met winamp (3=beste).

Gemaakt met Madtracker

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Titel
HardStyle01

Genre
Hardstyle

Lengte
2:12

http://www.nims.nl/music/hardstyle01.zip

Dit nummer is al wat verder gevorderd, en de vorm is ongeveer wel zoals ik het wil hebben. Natuurlijk is ie nog niet af.
Let niet op de laatste 10 sec, weet nog niet of ik dat wil houden.

Afspelen met winamp (3=beste).

Gemaakt met Madtracker

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Titel
HardStyle01

Genre
Hardstyle

Lengte
2:26

http://www.nims.nl/music/pavo.zip

Dit is een oud nummertje, maar goed ook deze doe ik wel ff voor jullie online. Je herkent vast wel de piepjes [Wink]
En ja, ook deze is nog niet af...

Afspelen met winamp (3=beste).

Gemaakt met Madtracker

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ff naar conquest geluisterd en hier mijn opmerking.

Klinkt erg cool! Ik houd persoonlijk wat van een melodieuzere melodie (hmm) en vind deze melodie een beetje saai. Maar dat is persoonlijk he.

Verder een erg coole reverb bas! en het ritme is erg relaxed. Ik zou hem persoonlijk een tikkie (niet veel hoor) sneller zetten.

0:00 -> begint lekker opbouwend
1:10 -> Wat is die tik er doorheen? beetje raar klinkt het.
3:46 -> Hier begint een erg relaxed stukje, alleen jammer dat de melodie omhoog een beetje vals klinkt.

Eindcijfer: 7.2

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kein Anschluss.mp3

Begint lekker snel [Smile]
En lekker hard. Houd ik wel van. Tempo is goed.
0:54 -> Piepje is iets te hard (schel) mag wat mij betreft iets meer in de achtergrond weg vallen. Wel cool hoe die door de muziek heenspringt.
1:40 -> Stereo effecten piepje: Niet soms doen. Altijd of niet doen.
1:48 -> Stereo bassdrum = cool!
2:13 -> Lekker

Eindcijfer: 7.8

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Revelation_preview.mp3
Sorry croaton maar aan dit nummer vind ik niet zoveel. Beetje een mengelmoesje van vanalles vind ik.
(Niet boos worden [Wink] )

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
ff naar conquest geluisterd en hier mijn opmerking.

Klinkt erg cool! Ik houd persoonlijk wat van een melodieuzere melodie (hmm) en vind deze melodie een beetje saai. Maar dat is persoonlijk he.

Verder een erg coole reverb bas! en het ritme is erg relaxed. Ik zou hem persoonlijk een tikkie (niet veel hoor) sneller zetten.

0:00 -> begint lekker opbouwend
1:10 -> Wat is die tik er doorheen? beetje raar klinkt het.
3:46 -> Hier begint een erg relaxed stukje, alleen jammer dat de melodie omhoog een beetje vals klinkt.

Eindcijfer: 7.2

bedankt voor je "kritiek" due tik , is door het hele nummer heen al veranderd, heb ik zaterdagavond gedaan. klinkt veel beter!

melodie omhoog vals? mm zal ik nog eens goed luisteren dan,

ik wil wel zeggen dat het nr compleet is, maar nog niet af is. ik wil aan de hand van reacties en tests het nr veranderen en nog vetter maken. melodieus maar toch hard.

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Kein Anschluss.mp3

Begint lekker snel [Smile]
En lekker hard. Houd ik wel van. Tempo is goed.
0:54 -> Piepje is iets te hard (schel) mag wat mij betreft iets meer in de achtergrond weg vallen. Wel cool hoe die door de muziek heenspringt.
1:40 -> Stereo effecten piepje: Niet soms doen. Altijd of niet doen.
1:48 -> Stereo bassdrum = cool!
2:13 -> Lekker

Eindcijfer: 7.8

het piepje heb ik weleens aangepast volgens mij en als ik me niet vergis is de versie die geupload is de versie voor de aanpassing, ik heb hem een halve noot naar beneden bijgesteld/

wanneer je piepje hele tijd stereo zou doen, dan wordt het te druk. af en toe creëer je net iets extra's . das mijn mening erover. hetzelfde met de bassdrum

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Revelation_preview.mp3
Sorry croaton maar aan dit nummer vind ik niet zoveel. Beetje een mengelmoesje van vanalles vind ik.
(Niet boos worden [Wink] )

ik word niet boos, mnaar geef je zelfs gelijk! [Smile] delen van het nr zijn in andere nummers verwerkt, in eerste instantie was ik van plan om hier meer mee te doen, maar ik weet niet of ik dat nog ga doen. eerst nog wat andere ideeën gebruiken. misschien komen delen van het nr dan weer van pas.

wederom bedankt voor je kritiek, ik zal vanavond eens wat nrz van je downen en hier feedbacken

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Leuke topic,
binnenkort heb ik weer tijd en dan ga ik es ff zwaar deel uit maken van dit topic...GO NIMS!!

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nims hier een korte indruk van je nrz.

sorry maar ik vind er niet veel aan, ik mis een echte opbouw (zeker om in te mixen) daarnaast gebruik je teveel dezelfde patterns achterelkaar, varieer meer. het valt me op dat de geluiden die je gebruikt soms te gejat zijn, ppk, isaac,deep misson pas daarmee op. probeer origineel te zijn (advies heb ik laatst ook nog gekregen, je moet opvallen tussen alles wat uitkomt)

later geef ik wel een gedetailleerdere reactie per nr. het is niet om je af te kraken, maar het is puur als advies om je nrz te verbeteren. ik weet dat kritiek nooit leuk is, maar het is wel nuttig

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het geeft niets hoor, ze zijn ook verre van af. Het was alleen maar om een indruk te geven.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS