Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Jongen beraamde moordaanslag op zichzelf via chatroom

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Jongen beraamde moordaanslag op zichzelf via chatroom
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In het Verenigd Koninkrijk is er voor het eerst een jongen beschuldigd van het beramen van zijn eigen moordaanslag. De veertienjarige jongen had via een chatroom contact gezocht met een andere tiener en deze overhaald om een moordaanslag op een jongen te plegen. Op 28 juni vorig jaar vroeg de aanvaller "U want me 2 take him 2 trafford centre and kill him in the middle of trafford centre??", waarop de jongen een simpele "Yes" als antwoord gaf. Wat de andere tiener niet wist, was dat het slachtoffer ook de opdrachtgever was.


De jongen kon de tiener overhalen tot de aanslag door hem voor te houden dat het om een initiatietest voor de Britse geheime dienst ging. De aanslag mislukte echter gedeeltelijk en de jongen zal nog minstens een week in het ziekenhuis moeten blijven met een doorboorde nier en een beschadigde lever. De tiener die de aanslag pleegde werd veroordeeld tot twee jaar leven onder toezicht, de opdrachtgever en slachtoffer kreeg drie jaar toezicht en mag bovendien enkel onder strikte controle gebruikmaken van het internet.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS