Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Gratis computer bij afsluiten adsl-abonnement

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Gratis computer bij afsluiten adsl-abonnement
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Computerwinkel MyCom geeft tijdelijk gratis een computer weg aan consumenten die een jaarabonnement nemen op MyADSL.

De actie gaat vanmiddag van start en duurt tot 14 januari, zo zegt MyCom-woordvoerder Peter Waltman. Elke nieuwe klant die in deze periode een van de drie beschikbare adsl-abonnementen afsluit, krijgt een Athlon XP2000+-computer cadeau.

Deze is onder meer voorzien van Windows en een cd-brander, maar zónder monitor. Hiermee vertegenwoordigt de computer een waarde van ongeveer vijfhonderd euro. Het goedkoopste adsl-abonnement (MyMax, 512 Kbps) kost 25 euro per maand, plus eenmalig 69 euro aansluitingskosten.

De computerketen introduceerde vorig jaar zijn adsl-dienst MyADSL, die gebruikmaakt van het netwerk van BBned. Het aantal klanten is volgens de zegsman 'boven verwachting'.

MyCom start woensdag een uitgebreide reclamecampagne, onder meer via Radio 538.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja dit had ik ook gelezen en ik heb eens gekeken naar deze pc...maar klnikt wel leuk en aardig gratis pc bij een inet aansluiting maar ze hebbe erbij vergeten te zetten exclusief monitor. Leuk verkooppraatje. Denk je als een leek een gratis pc te krijgen voor 25 euro per maand, zit je wel ff te kijken zonder monitor...hahaha
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS