Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Mitnick schrijft boek over hacken met hulp internetters

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Mitnick schrijft boek over hacken met hulp internetters
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De bekende hacker Kevin Mitnick is gevraagd om een tweede boek te schrijven over de 'kunst van het hacken', zo lezen we bij The Register. Het boek, met de titel 'The Art of Intrusion', zal gevuld worden met verhalen over hacken en social engineering. Deze verhalen kan Mitnick echter niet zelf schrijven, dat is hem namelijk door de rechter tot 2010 verboden. Hij heeft daarom de hulp nodig van andere hackende internetters, zo schrijft Mitnick op zijn website. Hij wil echter geen verhalen zien van hackers die gebruik hebben gemaakt van standaardpakketten, maar juist van hackers die in hun hackwerk te maken hadden met een combinatie van technische, fysieke en social engineering aspecten. De schrijver van het meest uitdagende verhaal zal 500 dollar krijgen en een gesigneerde versie van Mitnick's eerste boek, met de titel 'The Art of Deception', en zijn nieuwe boek. Ieder verhaal wordt aangevuld met een analyse van de hack, om duidelijk te maken wat er is gebeurd en hoe de hack is uitgevoerd.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Is dit wel een goed boek over hacken vraag ik me af. Zet dit geen mensen toe om dan juist de kick van hacken te ondervinden?

Ik zie dadelijk ook een boek wereldwijd uitkomen met hoe maak je virussen en andere kwaadaardige dingen.

Dus ik zie het nut van dit boek niet eerlijk gezegd..als het een informatief boek was dan zo ik er wel een kijkje in willen neme..dus wat het risico met zich meebrengt hiervan en dat stoort gein.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS