Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Doe de internetverslavingstest

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Doe de internetverslavingstest
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wil je weten of je een internetverslaving hebt, doe dan de test op http://www.ivo2.nl/enquete/index.php?sid=12

Ik had 19 punten (maar volgens mij klopt dat niet):

Een score tussen de 10 en de 20 punten duidt er op dat u het Internet wellicht een handig medium vindt maar dat u het geen centrale plaats in uw leven toekent. Misschien bent u wel eens langer doorgegaan met internetten dan u eigenlijk van plan was maar dit komt niet regelmatig voor en veroorzaakt geen problemen.

Een score tussen de 21 en de 30 punten wijst er op dat het Internet voor u een belangrijk medium is, misschien is het wel een soort hobby van u. U heeft wel eens gemerkt dat tijdens het internetten de tijd vliegt en dat u daardoor wel eens eigenlijk te veel tijd achter uw computer doorbrengt. U heeft uw internetgebruik echter nog wel onder controle en het veroorzaakt niet of nauwelijks problemen.

Een score tussen de 31 en 50 punten wijst er op dat het Internet een centrale plaats in uw leven inneemt. U brengt veel tijd door achter uw computer en dit wil nog wel eens ten koste gaan van andere belangrijke activiteiten. Dit wordt niet altijd in dank afgenomen door uw omgeving en zelf heeft u ook wel eens het idee dat u uw internetgebruik niet meer zo goed onder controle heeft. Misschien zou u zich eens af moeten vragen of uw internetgebruik niet te veel negatieve consequenties heeft. Wellicht is het raadzaam eens met mensen over uw internetgebruik te praten en te proberen er achter te komen waarom u het Internet zo belangrijk vindt. U zou kunnen overwegen hulp voor uw problemen te zoeken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS