Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » MSN Mobile Hotmail wordt betaalde dienst

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: MSN Mobile Hotmail wordt betaalde dienst
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
PCWorld bericht dat Microsoft vanaf 3 december een jaarlijkse bijdrage gaat vragen voor MSN Mobile Hotmail, de dienst die gebruikers in staat stelt e-mail berichten te lezen op een mobiele telefoon of handheld. Vanaf die datum zullen Amerikanen $24,99 per jaar moeten betalen, hoewel bij inschrijving vóór 25 november een introductieprijs van $19,99 geldt. Wat de prijzen in de rest van de wereld gaan worden is nog niet bekend, omdat per land verschillende tarieven gehanteerd zullen worden. Alle Nederlandse mobiele telefoonproviders bieden Mobile Hotmail aan en het afsluiten van een abonnement kan zowel via hen als via MSN zelf.

Met de introductie van dit soort betaaldiensten, waarvoor gratis diensten als Hotmail en MSN Messenger als 'opstap' dienen, hoopt Microsoft de verliesgevende MSN-divisie rendabel te maken. Eerder werd bijvoorbeeld al MSN Extra Storage geïntroduceerd, waarmee voor $19,99 per jaar 10MB extra Hotmail-schijfruimte gekocht kon worden.

(tweakers)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS