Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » KPN weigert verhuizing dsl

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: KPN weigert verhuizing dsl
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
KPN weigert akkoord te gaan met de standaardprocedure opgesteld door alle Nederlandse dsl-platformhouders om de overstap van dslgebruikers administratief en technisch te regelen.

“Het is mij een doorn in het oog dat KPN dit initiatief tot zelfregulering van de vijf dsl-platformhouders (digital subscriber line, red.) weigert te ondersteunen”, zegt Hans Rietkerk, directeur van dsl-aanbieder Bbned. Een gestroomlijnde procedure is volgens hem de enige manier om bedrijven en consumenten met een minimale onderbreking op de dsl-apparatuur van een andere aanbieder aan te sluiten. In de huidige situatie kan dat alleen door een langere onderbreking. Rietkerk stelt dat medewerking van KPN onontbeerlijk is, omdat het concern met zijn marktleiderspositie in de adsl-markt de meeste adsl-lijnen uit heeft staan en dus het meest bij verhuizingen betrokken is.
Volgens een woordvoerder van KPN weigert het concern dsl-lijnen naar andere platformhouders over te hevelen, omdat het rendement op zijn investeringen wil halen. “Internetaanbieder Tiscali bijvoorbeeld wacht net zolang tot ze binnen een wijkcentrale van KPN voldoende klanten heeft. Als dat moment aangebroken is verzoekt het bedrijf KPN om deze adsl-verbindingen te verhuizen naar zijn eigen infrastructuur. Op die manier kunnen wij geen omzet op de investering maken.” Het concern gaat wel akkoord met de verhuizing van het adsl-abonnement naar een andere internetaanbieder van KPN. Tiscali is een procedure gestart over dit onderwerp bij telecomtoezichthouder Opta.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Door deze actie zit ik dus zometeen 3 weken (minstens) zonder Internet [Frown]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS