Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Spoedkoerier in nieuwe Bijenkorf.nl

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Spoedkoerier in nieuwe Bijenkorf.nl
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Warenhuis Bijenkorf lanceert een nieuwe website. Daadwerkelijk spullen online kopen wordt eenvoudiger, want de nadruk ligt op e-commerce. Maar slechts een beperkt deel van het assortiment is via internet aan te schaffen.

Bijenkorf.nl zal de nieuwe site maandag 15 september 2003 'live zetten'. Het aanbod wordt uitgebreid tot zo'n 5.000 artikelen. De website zal vooral luxe goederen en cadeaus gaan verkopen.

Via de website zullen goederen zoals gadgets en juwelen aan te schaffen zijn. Daarnaast is er een assortiment dat alleen maar te bestellen is via de site, en dat dus niet in de winkel te vinden is.

Voor big spenders heeft de Bijenkorf een spoedkoerier in het leven geroepen: wie voor 12.00 uur zijn luxe-cadeau besteld, heeft dit voor 16.00 uur in bezit. Verder is er een herinneringssysteem zodat verjaardagen en trouwerijen niet vergeten kunnen worden (en men zodoende een cadeautje kan aanschaffen).

Op www.test.bijenkorf.nl is echter alleen een lingeriesite te zien.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS