Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Windows Update werkt niet bij Chello door dns-fout

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Windows Update werkt niet bij Chello door dns-fout
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Abonnees van Chello klagen over de slecht geüpdate dns-servers van de internetprovider. Patches van Microsoft komen hierdoor niet binnen.

Afgelopen weekeinde nam Microsoft enkele noodmaatregelen om een internetaanval op zijn updatesite te weren. Dit lijkt echter aan Chello voorbij te zijn gegaan, wat updaten praktisch onmogelijk maakt.

Abonnees van Chello worden wel naar de juiste updatepagina gestuurd. Ook krijgt de internetter de lijst met noodzakelijke updates te zien. Het downloaden en installeren van de patches gaat echter niet.

Diverse lezers van WebWereld beklagen zich over de trage reactie van Chello. "Ik heb telefonisch en via e-mail contact gezocht met Chello. Die wimpelen het simpel weg als zijnde dat ik nog wel besmet zou zijn met het virus", schrijft een Chello-abonnee.

Ook op diverse fora wordt geklaagd. Een van de lezers van Tweakers.net heeft de proef op de som genomen en ontdekte dat het handmatig veranderen van de dns-servers soelaas biedt.

In een reactie laat Toon Digenant, woordvoerder van Chello Europa, weten nog niet op de hoogte te zijn van het probleem en het uit te gaan zoeken.

Veel providers, waaronder Chello, hebben na het uitbreken van het Blaster-virus poort 135 geblokkeerd. Deze maatregel zou de schade volgens Digenant enigszins moeten beperken. Hij erkende wel dat het niet kunnen downloaden van patches een kwalijke zaak is.

Goed bezig Chello [Razz]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS