Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » MyCom biedt nu ook ADSL aan

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: MyCom biedt nu ook ADSL aan
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Computerketen MyCom gaat breedbandverbindingen via adsl aanbieden. De verbindingen gaan lopen via BBned. Na de zomer wordt een grote reclamecampagne gestart, maar via de site van het bedrijf is reeds een abonnement aan te vragen. Om de concurrentie aan te gaan met de andere providers, krijgen nieuwe abonnees het eerste jaar per maand zo'n tien euro korting op de abonnementsprijs. Een instap-abonnement met een snelheid van 512/256 kost voorlopig 33,95 en een 1024/512-lijn 49 euro. Een giga-abo (8192/1024kbps) moet 79 euro gaan kosten. De aansluitkosten bedragen 69 euro.

Volgens MyCom hebben de abonnementen geen datalimiet. Verder maken een eigen subdomein, onbeperkte mailboxen en 100MB webspace onderdeel uit van de pakketten. De vraag is of MyCom vooralsnog veel klanten zal trekken - veel adsl-klanten hebben immers een jaarcontract bij hun huidige provider en behalve de prijs lijken de voordelen ten opzichte van andere bbned-providers beperkt. Wellicht dat koppelverkoop met nieuwe pc's wel mensen zal overtuigen hun adsl-verbinding via de computerketen te laten lopen.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
die giga abbo heeft wel leuke snelheid (als ke normaal kabeltje gewend bent dan)

jaja, i know, ik ben verwend nu [Smile]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS