Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Internetverslaafde met touw uit web getrokken

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Internetverslaafde met touw uit web getrokken
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kinderen te lang op internet laten surfen is niet goed. Maar probeer ze dat maar eens wijs te maken. In China trok een vader zijn zoon, die drie dagen lang vast zat in het wereldwijde web, met een touw naar huis.

De 16-jarige Chinese internetverslaafde Liu werd zondagochtend door zijn vader en oom met een touw achter de computer vandaan gesleept, nadat hij drie dagen achtereen in een cybercafé had gezeten, schrijft de krant de China Daily althans.

De tiener had twaalf dollar gestolen van zijn ouders om zijn surfverslaving te bekostigen. Na drie dagen lang internetten weigerde hij nog altijd het Jinghong internetcafé in Zibo in de provincie Shandong te verlaten. Toen hadden zijn ouders er genoeg van.

Volgens de China Daily kwam zijn vader zondagochtend naar het cybercafé en bond de benen van z'n zoon vast met een touw en trok hem met hulp van een oom achter de computer vandaan in een gereedstaande taxi.

Ondanks dat het communistische regime de toegang tot diverse websites blokkeert, neemt de populariteit van internetcafés al jaren toe.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Whahaha....het zal je maar gebeuren dat je pa je wegkomt sleuren achter de pc...mag ie bij mij ook wel langskomen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS