Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » eBay stort zich op China

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: eBay stort zich op China
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
SAN FRANCISCO (ANP) - eBay, het grootste internetveilinghuis ter wereld, stort zich op de Chinese markt. Het maakte donderdag de overname bekend van het Chinese EachNet.


eBay had al 33 procent van deze relatief kleine onderneming in handen en is bereid om 150 miljoen dollar te betalen voor de overige aandelen. EachNet staat bekend als het 'Chinese eBay', maar heeft ondanks de potentie van zijn thuisland nog maar twee miljoen klanten weten te strikken tegen 68 miljoen voor zijn Amerikaanse tegenhanger.

eBay hoopt door een volledige overname te kunnen profiteren van de potentie die China heeft op het gebied van e-business. Deze markt is nu nog vooral onontgonnen terrein.

In de Verenigde Staten en Europa heeft eBay al een enorme marktpositie weten te verwerven. In Europa wacht de onderneming echter moeilijke tijden omdat Europese regelgeving vanaf begin juli btw-heffing op transacties voorschrijft.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS