Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Kijk televisie op je PC via DSL TV

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Kijk televisie op je PC via DSL TV
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wil je wat tv zenders zien op je eigen PC. http://www.dsltv.nl/

Alleen voor Nederlanders:


Amerikanen bij Nederlandse DSLTV
DSLTV is een stichting die door internetprovider Xs4all is opgericht om te experimenteren met het doorgeven van televisiebeelden via internet. Maar vanwege juridische beperkingen is de website alleen voor Nederlanders te bewonderen. op 24 december begon de dienst en later is er meer over gepubliceerd.

Het populaire journalistieke online magazine van Microsoft, Slate, ontdekte de streams en legt aan lezers uit hoe de zender toch te volgen is: door een Nederlandse openbare proxyserver te vinden.

Sommige Amerikanen zijn niet blij met de zelfcensuur die de reguliere media in het land toepast: schokkende beelden worden waar mogelijk geweerd, ook sommige populistische kranten berichten nogal eenzijdig over het conflict in Irak.

Slate waarschuwt belangstellenden dat het ontbreken van een filter tot aanraking met schokkende beelden kan leiden bij Iraq-tv. Verder merkt de schrijver op hoe weinig de zender op het eerste gezicht eigenlijk verschilt van de 'eigen televisiekanalen' met shows, video's en journaals.

Xs4all wist al te melden dat het de afgelopen tijd al 1,5 terrabyte aan dataverkeer te verwerken heeft gekregen, echter niet allemaal via DSLTV. Via de webzender hebben sinds de start begin maart, al meer dan 100.000 bezoekers ruim 500.000 maal naar de webzenders gekeken.

[bijgevoegd] Een woordvoerder van Xs4all, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor DSLTV zegt dat het een flinke klus zal zijn om een openbare proxyserver te vinden in Nederland. Daarnaast laat de site zich slechts gedeeltelijk foppen door een proxy-server. Extra dataverkeer als gevolg van de tip in Slate, heeft de internetprovider nog niet waargenomen. Xs4all ziet de pogingen als 'kinderziekten' van de publieke test, die uiteindelijk wel worden opgelost.

De beveiliging wordt uiteindelijk aangepast als het een 'actief probleem' wordt, teneinde buitenlands bezoek te weren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De kwaliteit is zeer goed.

Ik had het al eerder bekeken, maar toen waren er meer zenders bij.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb hiervoor mijn tv kaartje..hoef niet via inet tv te kijken [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS