Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Slashdot wordt betaalsite

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Slashdot wordt betaalsite
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De nieuws- en discussiesite Slashdot gaat gedeeltelijk over op een betaalmodel. Abonnees krijgen links eerder te zien dan niet-betalers. Het voordeel voor betalende abonnees is onder meer dat websites vaak nog te zien zijn voordat ze door teveel bezoek crashen.

Slashdot is een veelgeraadpleegde website over alles wat met technologie, Linux en internet te maken heeft. Regelmatig worden sites 'geslashdotted'; door de vele bezoekers vanaf de nieuwssites raken ze overbelast.

De bedenkers van Slashdot gaan minimaal 5 euro vragen voor 100 dagen exclusieve toegang. Abonnees krijgen links eerder te zien, alsmede recensies en andere zaken, voordat de rest van de wereld ze kunnen lezen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS