Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » eBay Duitsland overschrijdt miljard

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: eBay Duitsland overschrijdt miljard
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De Duitse vestiging van webveiling eBay heeft voor het eerst het miljard overschreden. In de maand december van 2002 werd voor meer dan een miljard dollar aan goederen verhandeld.


Over het vierde kwartaal van 2002 steeg de waarde van verhandelde goederen met 177 procent, vergeleken met 2001. Philipp Justus, de baas van eBay Duitsland, zegt de financiële verwachtingen te hebben overtroffen.

Afgelopen vrijdag presenteerde eBay de laatste kwartaalcijfers van 2002. Over het vierde kwartaal boekte het bedrijf een omzet van 414 miljoen dollar, de nettowinst bedroeg 89 miljoen dollar. Dat is een verdrievoudiging van de winst vergeleken met vorig jaar.

De totale waarde van verhandelde waar in het vierde kwartaal bedroeg 4,3 miljard dollar. Bijna een kwart van de handel vond plaats in Duitsland, volgens de opgave van de Duitse eBay-baas.

Achtentwintig miljoen internetters gebruiken eBay, bleek uit de kwartaalcijfers. Dat is een stijging van 56 procent vergeleken met 2001.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS