Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Kpn storing zorgt voor vreemde stemadviesen tijdens SBS6 programma "waar stem ik op"

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Kpn storing zorgt voor vreemde stemadviesen tijdens SBS6 programma "waar stem ik op"
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tijdens de live uitzending op SBS 6 "Waar stem ik op" zorgde een storing bij de KPN voor een onjuist stemadvies. Er werd tijdens de uitzending eerst al gesproken over een Hacker die met deze adviesen zou hebben geknoeid.

Er is nog onduidelijkheid over de oorzaak.

Op dit moment (22:42) geeft de online stemtest nog steeds een leeg scherm.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb 'm ook gedaan. Bij mij kwam er het volgende uit:

Je hebt voor VVD, 86 punten behaald.
Je hebt voor LPF, 80 punten behaald.
Je hebt voor CDA, 80 punten behaald.
Je hebt voor Leefbaar Nederland, 72 punten behaald.
Je hebt voor D66, 59 punten behaald.
Je hebt voor PvdA, 45 punten behaald.
Je hebt voor SGP, 44 punten behaald.
Je hebt voor Christen Unie, 26 punten behaald.
Je hebt voor GroenLinks, 14 punten behaald.
Je hebt voor SP, 12 punten behaald.


[Big Grin]


Geinig dat ze eerst de hackers opriepen om hun activiteiten te staken [naughty]

[ 19.01.2003, 23:02: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit is mijn advies:
Je hebt voor Leefbaar Nederland, 74 punten behaald.
Je hebt voor PvdA, 70 punten behaald.
Je hebt voor LPF, 69 punten behaald.
Je hebt voor VVD, 68 punten behaald.
Je hebt voor CDA, 53 punten behaald.
Je hebt voor D66, 53 punten behaald.
Je hebt voor GroenLinks, 45 punten behaald.
Je hebt voor SP, 39 punten behaald.
Je hebt voor SGP, 36 punten behaald.
Je hebt voor Christen Unie, 33 punten behaald.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En nu ligt het toch weer niet aan de KPN. Niet echt professioneel van SBS.

Ze zagen de bui (claim) natuurlijk al hangen [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wow, als iedereen z'n stemadvies zou opvolgen zou de VVD 39 zetels krijgen en verreweg de grootste zijn.

CDA 16 zetels. Terwijl ze volgens Maurice' peiling 42 zetels zouden krijgen. [blink]

Pvda 20 zetels. Maar 44 zetels in de peiling. Maar 19% van de PvdA 'stemmers' heeft ook daadwerkelijk PvdA als advies gekregen. Groenlinks is vaker aanbevolen [Eek!]

[ 19.01.2003, 23:37: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het is erg raar wat er gebeurt. Als je nagaat dat 30% iets anders stemt dan dat ze geadviseert krijgen, en dat 25% nog zweeft.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het hakt er natuurlijk wel in dat mensen niet meer op de LPF willen stemmen ongeacht het inhoudelijk advies.

Maar ik vind het vooral verontrustend dat mensen tegen hun eigen denkbeelden in stemmen.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Maar ik vind het vooral verontrustend dat mensen tegen hun eigen denkbeelden in stemmen.

Tja, het is gewoon een populariteits verkiezing geworden in plaats van een inhoudelijk verkiezing. Erg jammer. Dus ik geef ratelband nog wel een kansje.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS