Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Demon DSL Express (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Demon DSL Express
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Nou, net thuis van een etentje van de zaak.
Ik denk: "laat ik mijn adslmodem eens aansluiten"
Alleen het powerlampje wilde branden.
Na een tijdje deed ook iets anders het. Geen idee wat het is.
Weer wat later begon het adsl lampje te knipperen. Ik zat me nog af te vragen wat die code ook alweer betekende.
En ineens bleef het lampje branden! En toen nog het lampje van 2 megabit!!

[Smile] [Big Grin] [Razz] [Cool] [Ok] [emot-angel] [smoke] [bounce]

Cool man, dus je hebt nu adsl! Echt wel beter

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb ook zowaar een brief van Planet gekregen, dat ze mijn opzegging aan KPN hebben doorgegeven, ben nu erg benieuwd hoe snel ik "om" ben.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik heb ook zowaar een brief van Planet gekregen, dat ze mijn opzegging aan KPN hebben doorgegeven, ben nu erg benieuwd hoe snel ik "om" ben.

Ik heb mijn aansluiting 7 januari aangevraagd.
23 januari had ik de eerste statusverandering.
5 februari ben ik aangesloten.

Natuurlijk is het geen garantie, maar wellicht dat het een indicatie kan zijn.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
24-12-2002 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.
02-01-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
02-01-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
09-01-2003 Geannuleerd. Na technisch onderzoek is gebleken dat DSL niet mogelijk is op uw adres. U ontvangt per e-mail meer informatie.

Ordernummer 2428: Aanvraag.
12-01-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.


--- Dus lijkt me niet meer echt overeen te komen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS