Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Demon DSL Express (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Demon DSL Express
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ook had ik nog met Planet gebeld vandaag, en het klopt inderdaad dat ik er officieel nog tot november 2003 aan vast zou moeten zitten. Het is niet te geloven dit!

Maar...? Dat zit je nu niet?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Maar...? Dat zit je nu niet?

Dat weet ik nog niet, ik zal eerst nog een brief van ze krijgen en dan zien we wel wat erin staat. Ik kan dan altijd gaan klagen over de prijsverhoging etc. Dus we zien het wel.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Gelukkig kreeg ik dit e-mailtje van demon vandaag:

Geachte heer/mevrouw,

Tuesday, January 14, 2003, 4:06:12 PM, you wrote:


> Via welke procedure kan ik dan wel de korting behouden? Ik heb namelijk
> allang opgezet, of kan ik voorkomen dat jullie de lijnmeting uitvoeren
> tot het moment dat hij wel vrij is?


Mijn excuses, ik heb gisteren begrepen dat overstappen@nl.demon.net
nog wel werkt, maar in ieder geval niet meer gecommuniceerd wordt naar
buiten toe. U had dan nog wel op tijd een mail gestuurd naar dat
adres. In principe dient u gewoon de bestelling te doen via
www.dslexpress.nl zodra uw telefoonlijn vrij is van ADSL. Daarna
stuurt u weer een mailtje naar overstappen@nl.demon.net met de melding
dat u recht heeft op de actie (wel weer versturen vanaf uw zelfde
e-mail adres natuurlijk). Dit wordt dan gecontroleerd of u inderdaad
een mail had gestuurd in de actieperiode. Als dit dan klopt dan zult u de
korting krijgen waar u dan recht op heeft.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Linda Groot
Demon Internet, Customer Services Agent

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Als dit dan klopt dan zult u de
korting krijgen waar u dan recht op heeft.

Nou, nou. Da's toch wel positief.

Gefeliciteerd [beerchug]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Als dit dan klopt dan zult u de
korting krijgen waar u dan recht op heeft.

Nou, nou. Da's toch wel positief.

Gefeliciteerd [beerchug]

Gelukkig eindelijk iets kleins positief in deze klote story [Mad] [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Speedtest.nl Demon

Yes, de eerste testresultaten zijn bekend. De eerste mensen zijn dus al online. Er zijn nog maar een paar tests uitgevoerd, maar de resultaten zijn super!

[bounce]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Demon heeft de voorwaarden voor DSL Express aangepast. Na 1 jaar mag het abonnement per maand worden opgezegd. Je zit er dus minder aan vast (dan Planet [Wink] )

quote:
Wat is de contractsduur?
Een jaar. Na dit jaar kunt u te allen tijde opzeggen met inachtneming van een termijn van 1 maand.



--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Demon heeft de voorwaarden voor DSL Express aangepast. Na 1 jaar mag het abonnement per maand worden opgezegd. Je zit er dus minder aan vast (dan Planet [Wink] )

Dat is wel beter dan!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Yes!!

Vandaag eindelijk een stapje verder met mijn ADSL aanvraag:

07-01-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.

23-01-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.

23-01-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een lijnmeting plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat de lijntest wordt uitgevoerd.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kijk, dit is nog eens goed nieuws!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bericht van Demon:

27-01-2003 Geaccepteerd.

De lijntest is gebeurd en ADSL is mogelijk. Binnen twee weken ben ik aangesloten [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Bericht van Demon:

27-01-2003 Geaccepteerd.

De lijntest is gebeurd en ADSL is mogelijk. Binnen twee weken ben ik aangesloten [Big Grin]

Feli!!!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Of ik die twee weken ga halen moet nog blijken, maar na een 5 dagen sinds het laatste bericht heb ik mijn modem al binnen.

Dit weekend kan ik dus lekker gaan knutselen [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zal maar weer is gaan bellen met Planet, want ik kom niet van ze af [Mad] [Mad] [Mad]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou, net thuis van een etentje van de zaak.
Ik denk: "laat ik mijn adslmodem eens aansluiten"
Alleen het powerlampje wilde branden.
Na een tijdje deed ook iets anders het. Geen idee wat het is.
Weer wat later begon het adsl lampje te knipperen. Ik zat me nog af te vragen wat die code ook alweer betekende.
En ineens bleef het lampje branden! En toen nog het lampje van 2 megabit!!

[Smile] [Big Grin] [Razz] [Cool] [Ok] [emot-angel] [smoke] [bounce]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS