Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Demon DSL Express (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Demon DSL Express
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vandaag heb ik eindelijk ADSL aangevraagd en wel bij Demon.

512/256 kbps kost €39 per maand
1024/512 kbps kost €55 per maand
2048/512 kbps kost €65 per maand

De duurdere abonnementen zijn t/m 13 januari gratis aan te vragen. Je betaald dus geen aansluitkosten en zelfs het modem is kostenloos!

Demon biedt een vast ip-adres en een eigen subdomeinnaam zodat je zelf servers kunt hosten onder een mooi adres. In mijn geval rhoen.demon.nl

Er is echter wel 1 catch voor mensen die willen overstappen van een bestaande ADSL provider. Indien je van een ander netwerk komt (geen BBned), dan moet de telefoonlijn ten tijde van de aanvraag vrij zijn. M.a.w. je moet je bestaande ADSL verbinding eerst opzeggen en kunt daarna pas DSL Express aanvragen. [Frown]

Da's wel jammer, maar het is de moeite meestal wel waard, want ik ben nog geen provider tegen gekomen die voor zo weinig geld zulke specificaties biedt.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
is kabel geen betere optie voor je dan? Want opzich is ADSL nog lang niet zosnel als kabel (wel als je een goeie abo. vorm pakt)
Qua prijzen is ADSL ook nog vrij duur..in dit geval van jou niet want je betaald geen aansluitkosten en modemkosten. Bij kabel betaal je nog minder abonnementsgeld per maand nl.

Nu weet ik ook niet hoe het zit daar bij jullie, waar jij woont, met de kabel enzo

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
is kabel geen betere optie voor je dan? Want opzich is ADSL nog lang niet zosnel als kabel (wel als je een goeie abo. vorm pakt)
Qua prijzen is ADSL ook nog vrij duur..in dit geval van jou niet want je betaald geen aansluitkosten en modemkosten. Bij kabel betaal je nog minder abonnementsgeld per maand nl.

Nu weet ik ook niet hoe het zit daar bij jullie, waar jij woont, met de kabel enzo

Ik heb een aantal redenen waarom ik ADSL bij Demon wilde:

Kabel is me te onbetrouwbaar.
Ik vind upload ook erg belangrijk.
Ik wil een eigen (sub)domein.
Ik wil een vast ip-adres.
Momenteel heb ik een Demon Dialup account.
Ik wil geen Chello (Casema) vanwege alle slechte verhalen.

Ik betaal i.i.g. hooguit de helft van de abo kosten. De rest wordt gesponsord [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ah kijk dat verklaard alles ja wat jij ermee wilt..want ik ken je verder niet dus wist ik ook niet het doel van je ADSL plannen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik wil nu ook graag van adsl abo switchen. Maar dan moet ik mijn adsl abo opzeggen. Het vervelende is dat ik dan een maand (of zelfs langer) zonder i-net (en dus ook het forum het niet meer doet) zit [Frown]
Kut kpn! Ik baal hier echt enorm van!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik wil nu ook graag van adsl abo switchen. Maar dan moet ik mijn adsl abo opzeggen. Het vervelende is dat ik dan een maand (of zelfs langer) zonder i-net (en dus ook het forum het niet meer doet) zit [Frown]
Kut kpn! Ik baal hier echt enorm van!

Life sucks! [Frown]

Misschien moet je gewoon een maandje op vakantie gaan [Wink]

Ik heb trouwens order nummer 1695. Het gaat blijkbaar hard met de aanvragen.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het gaat zeker hard, ik had 690. En jullie hoeven niet meer bang te zijn dat het forum het niet meer zal doen, aangezien hij nu op de nieuwe machine draait [Smile]
Ik heb wel vandaag mijn adsl abo opgezegd, duurt dan 2-4 weken dat het opgezegd is. En dan nog weer 6-8 weken voordat ik weer een nieuw adsl abo heb.
Wat een gekloot is dit zeg!!!!!!!!!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Van wie heb je gehoord dat het 6-8 weken gaat duren met de nieuwe aansluiting? [blink]

Ik dacht dat in het beste geval je in een maand je aansluiting kunt hebben. [smoke]

Ik houd het in de gaten, 7 januari 2003 aangevraagd [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Van wie heb je gehoord dat het 6-8 weken gaat duren met de nieuwe aansluiting? [blink]

Ik dacht dat in het beste geval je in een maand je aansluiting kunt hebben. [smoke]

Ik houd het in de gaten, 7 januari 2003 aangevraagd [Smile]

Ik hoorde dat van de sales persoon bij demon, en het staat ook op hun website.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vandaag is dus mijn aanvraag afgewezen, omdat jawel de lijn al bezet is:

Geachte heer, mevrouw,

Van onze DSL partner hebben wij het bericht ontvangen dat uw Demon DSL
Express order is afgewezen. Uw order is afgewezen omdat er nog ADSL op
het door u opgegeven telefoonnummer zit.

U dient eerst uw ADSL abonnement op te zeggen bij uw huidige provider,
voordat Demon DSL Express kan worden geleverd. Zodra uw telefoonlijn
vrij is van ADSL kunt u opnieuw bestellen via de website van Demon
Internet: www.dslexpress.nl

Het kan zijn dat u uw vorige ADSL verbinding al wel heeft opgezegd, maar
dat dit nog niet administratief is verwerkt door de KPN. In dit laatste
geval kunt u de order opnieuw indienen in de hoop dat uw opzegging
inmiddels administratief is verwerkt door KPN.

Let op: Indien u gebruik wilt maken van de huidige Demon DSL Express
aanbieding, dient u voor 13 januari 2003 opnieuw te bestellen.


Met vriendelijke groet,
Customer Service
Demon Internet

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op zich k*t natuurlijk, maar dat wist je inmiddels al. Wat wel interessant is, is hoeveel tijd er tussen de inschrijving en de lijntest zat.

Op GoT las ik van iemand het volgende:

quote:
Nummer 1010, gaat rete snel dus

30-12-2002 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.

06-01-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.

06-01-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een lijnmeting plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.

10-01-2003 Geaccepteerd. De lijnmeting is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal binnen enkele weken worden opgeleverd. Wij zullen u het modem binnen enkele dagen toesturen.


Mail ook binnen dat ik nog zo'n 2 weken moet wachten

Het kan dus behoorlijk snel.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mocht je nog een telefooncentrale meting willen doen (kun je zien welke centrale jij in zit, en hoever je ervanaf zit) kun je dat doen op:
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Niet te geloven, kreeg ik net dit e-mailtje van demon:
> Tracking Number : CSE2003011400000241274789
> Pool : customer-service
> Sent to : Demon Internet <customer-service@nl.demon.net>
> Date : 1/9/03 8:48 PM


> Citeren Demon Internet <customer-service@nl.demon.net>:
> Geachte heer / mevrouw,
> Ik zit nog in het afmeldingen circuit van Planet Internet. Dit
> kan echter 2-4 weken duren voordat dit is afgemeld. Ik heb nog een
> e-mail
> gestuurd naar overstappen@nl.demon.net om dit aan te geven, maar heb
> hiervan
> nog geen reactie gehad. Ik wil namelijk wel van de actie gebruik
> maken, en
> de sales persoon bij jullie vertelde dat ik dat op die manier moest
> doen.


Dit werkt niet meer via overstappen@nl.demon.net. Dit is opgeheven,
onze excuses hiervoor.

Als u al een ADSL aansluiting heeft bij een andere provider en u wilt
overstappen naar Demon DSL Express moet u rekening houden met het
volgende:

KPN heeft nog geen werkende procedure voor het omzetten van DSL lijnen
van één ADSL aanbieder naar een andere. De telefoonlijn waarop u DSL
Express aanvraagt moet vrij zijn van andere ADSL abonnementen voordat
een nieuwe order op die lijn geaccepteerd zal worden. Uw opzegging
moet administratief door KPN verwerkt zijn.

U kunt in veel gevallen hetzelfde modem blijven gebruiken. Als dit
modem niet op de lijst van goedgekeurde modems voorkomt heeft u echter
geen recht op support.

Als u uw eigen modem blijft gebruiken moet u het modem herconfigureren
door de juiste VCI/VPI settings in te stellen:
VPI: 0
VCI: 35
Encapsulation protocol: RFC1483 LLC Bridged IP


Bovenstaande informatie kunt u vinden op onze website
www.dslexpress.nl onder "Vaak gestelde vragen".

U kunt dus uw bestelling doen voor DSL Express zodra uw telefoonlijn
vrij is van ADSL.

Met vriendelijke groet,

Linda Groot
Demon Internet, Customer Services Agent

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hm, da's geen goed nieuws. Trouwens wel erg slecht dat ze op een belofte terugkomen. Als ik jou was zou ik op hoge poten een mailtje schrijven en het woord 'onbeschoft' gebruiken om deze aktie te typeren.

Gelukkig heb je iig wel al een modem.

Nu hopen dat je lijn ADSL vrij is voordat ze de daadwerkelijke meting verrichten.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ook had ik nog met Planet gebeld vandaag, en het klopt inderdaad dat ik er officieel nog tot november 2003 aan vast zou moeten zitten. Het is niet te geloven dit!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS