Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Site Mitnick gekraakt

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Site Mitnick gekraakt
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De site van de bekendste computerkraker, Kevin Mitnick, is gekraakt.

Onder meer Wired en San Jose Mercury schrijven erover.
Het gaat om de site DefensiveThinking.com die staat bij een hoster die Microsoft software gebruikt maar niet tijdig plakkers op lekken had aangebracht.

De hacker noemde zichzelf 'BugBear', en plaatste een extra pagina op de site met naast de afbeelding van een ijsbeer geschreven: 'welkom terug in vrijheid, meneer Mitnick. Het was vermakelijk en makkelijk om in uw doos in te breken.'

Ook bij een hacker die voor Mitnick wilde gaan werken was de site veranderd.

Mitnick kon er om lachen, zei hij, want er was geen informatie van klanten gelekt. Goed voor zijn reputatie is het niet, want Mitnick probeert boterhammen te verdienen als veiligheidsexpert.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heerlijk om te zien dat die gast na jaren vast hebben gezeten weer achter een pc mag zitten en vervolgens meteen gehacked wordt door iemand anders..Maar het is wel goed wat die gast nu doet, werken als veiligheidsexpert. Daar kun je veel voor vangen denk ik zo
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Heerlijk om te zien dat die gast na jaren vast hebben gezeten weer achter een pc mag zitten en vervolgens meteen gehacked wordt door iemand anders..Maar het is wel goed wat die gast nu doet, werken als veiligheidsexpert. Daar kun je veel voor vangen denk ik zo

Behalve als je zelf gehacked word [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Heerlijk om te zien dat die gast na jaren vast hebben gezeten weer achter een pc mag zitten en vervolgens meteen gehacked wordt door iemand anders..Maar het is wel goed wat die gast nu doet, werken als veiligheidsexpert. Daar kun je veel voor vangen denk ik zo

Doet me denken aan Catch Me If You Can. [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS