Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » Filesharingmessias Napster zal herrijzen uit het graf

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Filesharingmessias Napster zal herrijzen uit het graf
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
CNN bericht dat Napster binnen een jaar weer operationeel zal zijn. Roxio - de huidige eigenaar - heeft op een productlaunchparty van zijn nieuwe brandsoftware bekend gemaakt dat voor het einde van 2003 Napster weer als uitwisseldienst van start moet zijn gegaan. Alleen zal er ditmaal wel een nog onbekend bedrag voor moeten worden betaald. Analisten zijn voorlopig nog terughoudend over het mogelijke succes dat bereikt kan worden met de betaalde uitwisseldienst. Momenteel lopen er namelijk al een aantal initiatieven, maar die zijn zeer waarschijnlijk verliesgevend.

De reden dat Roxio een tweede leven aan Napster gunt is simpel: door sterke concurrentie van ahead met hun Nero CD en DVD-software is het marktaandeel van Roxio tanende. Zo vormde de OEM-markt eerst nog tweederde van de totale omzet en de verwachting is dat dit zal teruglopen naar nog geen tien procent. Daarnaast zijn de marges enorm teruggelopen, vandaar de zoektocht naar een nieuwe afzetmarkt:
"Napster is a great brand with wide recognition, and when we do roll something out it has to be easy, fun, have the broadest range of artists, and the price must be right," Carpenter said. "We're looking at something before the end of the calendar year."

Bron: T.net

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zolang ervoor betaald moet worden, geef ik het weinig kans.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Er was van Napster toch al een betaaldienst gemaakt? Juist daardoor is het volledig ingestort.

Roxio denkt misschien dat veel mensen nostalgisch worden als ze Napster horen, maar ik geloof d'r niks van.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wie gaat er nu betalen voor nrz te downen. als ik wil downen ben ik lang genoeg bezig, omdat ik moet downen via telefoon. mijn motto blijft gewoon kopen (of zelf maken [Big Grin] )

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
wie gaat er nu betalen voor nrz te downen. als ik wil downen ben ik lang genoeg bezig, omdat ik moet downen via telefoon. mijn motto blijft gewoon kopen (of zelf maken [Big Grin] )

...of adsl nemen [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van Croaton:
wie gaat er nu betalen voor nrz te downen. als ik wil downen ben ik lang genoeg bezig, omdat ik moet downen via telefoon. mijn motto blijft gewoon kopen (of zelf maken [Big Grin] )

...of adsl nemen [Big Grin]
is er bij ons nog niet, de kpn gaat het nu wel het een en ander ombouwen zodat we adsl kunnen hebben, omdat ze bang zijn van concurrentie omdat de aanbieders van draadloos internet aan de gang izjn om voet aan de grond te krijgen in kerkdriel en omstreken

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Draadloos internet en voet aan de grond... LoL [Big Grin]

KPN bang voor concurrentie.. nog meer LoL [Big Grin] [Big Grin]


Ik hoop voor jou dat het snel beschikbaar komt!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik hoop voor je dat BBNet sneller voor je aan de gang is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS