Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Murat bekent moord

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Murat bekent moord
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Murat D. heeft bekend zijn conrector Hans van Wieren te hebben doodgeschoten.
Murat legde vrijdag bij de rechter-commissaris van de rechtbank in Den Haag een bekentenis af. Dat meldde het Openbaar Ministerie. Eerder beriep Murat zich op zijn zwijgrecht, en wees alleen de plaats aa waar hij het moordwapen had weggegooid.

Murat verklaarde dat hij dinsdag in de kantine van het Terra College een korte discussie had met de conrector. Hierna zou hij in een opwelling op Van Wieren hebben geschoten. Murat verklaarde dat hij het wapen bij zich had omdat hij zich daardoor veiliger voelde.

De rechter-commissaris heeft Murat in bewaring gesteld en alle beperkingen opgelegd. Dat betekent dat hij met niemand behalve met zijn advocaat contact mag hebben.

Murat zal een proces krijgen volgens het jeugdrecht. Dat betekent dat de zittingen besloten zijn, en dat zijn ouders aanwezig mogen zijn om hem bij te staan. De rechtbank beslist of hij als minderjarige of volwassene wordt bestraft. Dat hangt onder meer af van zijn persoonlijkheid.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS