Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » W32.Welchia.Worm removes Blaster

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: W32.Welchia.Worm removes Blaster
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
A new worm on the internet has been discovered today. W32.Welchia isn't any ordinary worm since it helps its 'victims' exterminate the W32.Blaster worm.
How kind of them.

"Initial analysis has determined that the worm looks for the existence of Msblast.exe, dropped by the W32.Blaster.Worm, and deletes it if present.

The worm also attempts to download the DCOM RPC vulnerability patch from Microsoft's update site. If the update has been successful, the worm will reboot the computer so the update takes effect." - Symantec

Hier meer erover: W32.Welchia.Worm infopagina

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dan nog is ook dit weer een virus. Wel een net virus, maar wel een virus. Want als dit op veel computers wordt uitgevoerd dan kan dit ook voor veel "load" zorgen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik beschouw het ook als een virus...en vertrouw die ook niet zo...de naam W32 zegt me al genoeg...nee hier trap ik niet in
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb nergens meer last van volgens mij, pc werkt weer prima, duss zal wel goedzijn allemaal [Big Grin]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS