Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Meeste inbraken overdag

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Meeste inbraken overdag
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Inbrekers slaan vooral overdag toe en niet meer 's nachts. Dat blijkt uit een onderzoek van het Beheerinstituut Politiekeurmerk Veilig Wonen, dat de resultaten woensdag bekendmaakte. Het instituut vergeleek welke voorkeuren inbrekers hadden in 1989 en 2002.

De onderzoekers bekeken daartoe de modus operandi bij duizenden inbraken. Kwamen inbrekers in 1989 nog vooral tussen 18.00 en 6.00 uur binnen, nu vindt het grootste aantal inbraken plaats tussen 6.00 en 18.00 uur. Waren destijds vrijdag en zaterdag de meest geliefde dagen van inbrekers, nu zijn dat dinsdag en vrijdag.

Het 'inbrekersseizoen' duurt van oktober tot en met maart. De maand januari is het populairst. Hoe en waar inbrekers een huis binnenkomen, is ook veranderd. Slopen ze veertien jaar geleden in ruim de helft van de gevallen binnen door een deur, nu is dat minder dan 50 procent. Het raam heeft aan populariteit gewonnen: van 27 naar 41 procent.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS