Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » Processoren AMD en Intel voorkomen buffer overflows

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Processoren AMD en Intel voorkomen buffer overflows
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Advanced Micro Devices (AMD) en Intel zijn van plan om een nieuwe technologie te gebruiken waardoor processoren veel aanvallen, voordat ze plaatsvinden, kunnen voorkomen. De Execution Protection technologie die in de Athlon 64 chips aanwezig is kan buffer overflows voorkomen. De technologie zorgt ervoor dat data in de buffer alleen gelezen kan worden en niet meer uitgevoerd. Execution Protection is al aanwezig in de bestaande Athlon 64 chips, maar kan nog niet geactiveerd worden. Dat kan pas in Service Pack 2 voor Windows XP. Tegen die tijd zal AMD ook een pakkende marketing naam voor de technologie hebben. Intel zou volgens verschillende fabrikanten haar Prescott processoren van een soortgelijke technologie voorzien. Intel wilde niet op de beweringen reageren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS