Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » ReplayTV laat advertenties ongemoeid

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: ReplayTV laat advertenties ongemoeid
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
D&M Holdings helpt in haar nieuwe versie van de digitale videorecorder ReplayTV de mogelijkheid om advertenties te filteren om zeep. ReplayTV wil geen ruzie met de tv-zenders.

Wall Street Journal en San Jose Mercury News berichten erover.

SonicBlue zet met de nieuwe ReplayTV 5500 die in augsutus 2003 op de markt zal komen technologisch gezien een stap terug in de ontwikkeling: gebruikers die programma's opnemen moeten voortaan zelf bij reclame vooruitspoelen, want ze krijgen de spot gewoon meegeleverd met de opname.

Ook zal het niet meer mogelijk zijn om via een verbinding opgenomen programma's naar anderen te sturen.

ReplayTV was oorspronkelijk van Sonicblue, maar is sinds het bankroet in april 2003 in handen van de Japanse firma D&M Holdings. In 2001 is door de grote tv-zenders zoals ABC en CBS een rechtszaak tegen Sonicblue aangespannen, maar die loopt niet tegen D&M.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS