Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » Nieuwste hardware copieerbeveiliging: Lijm!

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Nieuwste hardware copieerbeveiliging: Lijm!
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Platenmaatschappij Epic, onderdeel van Sony Music, neemt drastische maatregelen om het ongeoorloofd kopiėren van nog niet uitgekomen cd's tegen te gaan. Muziekjournalisten krijgen hun recensie-cd in een dichtgelijmde discman.

Op die manier moeten de journalisten in ieder geval 'Scarlet's Walk' van Tori Amos en 'Riot Act' van Pearl Jam 'reviewen'. Niet alleen de cd, maar ook de stekker van de koptelefoon zit vastgelijmd, zodat deze niet kan worden aangesloten op de line-in van een geluidskaart of Minidisc.

Verschillende muziekrecensenten zijn er, volgens een artikel in de New York Times, desalniettemin al in geslaagd de cd uit het apparaat te peuteren. Zij willen de muziek op hun eigen stereotoren beluisteren en beoordelen, en niet via kleine propjes in de oren.

De RIAA, de Recording Industry Association of America, deelde eerder mee dat de gedaalde verkoop van muziek cd's te wijten was aan het voortijdig uitlekken van de muziek in MP3-formaat op internet.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS