Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » Concurrentie voor en door dozenschuivers

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Concurrentie voor en door dozenschuivers
Montoya
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Montoya     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat Japanners ware meesters zijn in het vouwen van papier en karton wisten we al door hun origamiekunsten. Een Japanse dozenschuiver, hier letterlijk bedoeld, heeft dit nu doorgetrokken naar de wereld van computerbehuizingen en mailorders. In samenwerking met een pc-winkel heeft men de ultieme mailorder pc-case ontwikkeld, met als eigenschappen licht van gewicht, plat opvouwbaar, gemaakt van volledig recyclebaar - dus milieuvriendelijk - niet geleidend en gemakkelijk modbaar materiaal; de CCPCBOX, gemaakt van 100% karton. Ontvlambaarheid vormt dus een klein nadeel.

De kartonnen case is Mini-ITX-compatible, en meet 188 x 211 x 375mm (BxDxH). Spotgoedkoop is het niet, maar zelfbouw scheelt; gemonteerd kost de case ongeveer honderd euro, ongemonteerd vijfenzeventig euro (in grotere oplages zou dat goedkoper moeten kunnen dunkt me - JL). Voor vier euro bijbetaling levert men een persoonlijk logo gebaseerd op een in te sturen .eps- of .dxf-bestand. Misschien dat handige tweakers de doos waarin de doos verstuurd wordt weer een andere nuttige bestemming kunnen geven. De echte diehards nemen echter een mes ter hand en halen hun kartonnen 'Tweak It Yourself' pc-case morgen gratis bij hun lokale grootgrutter om de hoek, die zonder fratsen op de kleintjes let.

 -

Berichten: 36 | Plaats: Netherlands | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS