Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » KPN ruilt I-modetoestellen, verlaagt tarieven

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: KPN ruilt I-modetoestellen, verlaagt tarieven
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
KPN viert de eerste verjaardag van I-mode en verlaagt de tarieven. Bij wijze van cadeau aan zijn abonnees laat de telecomprovider eigenaren van het oudste I-modetoestel, de NEC n21i, hun telefoon omruilen voor een vernieuwde versie. Daarnaast introduceert KPN een nieuw I-modetoestel.

KPN verlaagt per 1 mei 2003 de tarieven van I-mode en zegt: 'de kostenstructuur wordt overzichtelijker, omdat de abonnementskosten niet meer apart hoeven te worden betaald.'

Het aantal databundels gaat van 5 terug naar 4. Een abonnement met 2 megabyte kost 12,50 euro. In de oude vorm gaf een abonnement van 13 euro 1 megabyte dataverkeer. De 'databonus' bij de andere 3 abonnementen is kleiner. De nieuwe tarieven staan nog niet op I-mode.nl.

Behalve nieuwe prijzen zijn er ook nieuwe telefoons voor de gebruikers van KPN's GPRS-dienst. Vanaf vandaag ligt de m21i van Mitsubishi in de winkels en krijgen eigenaren van de de NEC n21i de gelegenheid hun toestel te ruilen voor de verbeterde opvolgers van die telefoon, de NEC n22i of de NEC N341i. De laatste is nog niet verkrijgbaar maar zal een ingebouwde camera, Java en MMS bieden.

Volgens KPN zijn er iets meer dan 130 officiële I-mode sites binnen het I-mode menu. Daarbuiten zijn er circa 8.500 'onofficiële' sites. Die sites staan niet standaard in het menu van de telefoon, maar zijn te bezoeken door het internetadres in de browser in te tikken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Deze actie zal ingaan begin mei en zal aflopen eind juni.

Elke I-Mode bezitter zal hierover nog bericht krijgen. (bron: KPN winkel)

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Daalt hele I-Mode is toch een grote flop of niet?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vindt ik wel mee vallen...

Als je ziet hoeveel i-mode sites er zijn...

Daarnaast is het handig dat imode ook gewone sites kan bekijken (mits geen frame, en niet te groot qua download)

Maar 't is een prima telefoon vindt ik, en dat is tenslotte het belangrijkste...

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb je nu al een nieuwe telefoon lpchip?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS