Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » AMD of Intel

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: AMD of Intel
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben benieuwd hoe jullie meningen hierover zijnn over de processoren van AMD en Intel [Smile]
Waarom heb jij een AMD bijv.?

Zelf heb ik al sinds dat ik mijn eigen pc heb een AMD processor altijd gehad. Waarom? Nou omdat ze low buget zijn(=goedkoop voor de consument) en kwa performance zijn ze te vergelijken met Intel processoren.

ook al heeft AMD het afgelopen kwartaal flink verlies geleden, daardoor deerde me het niet om over te gaan op Intel.

Jullie reactie:D

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben altijd al een AMD fan geweest omdat ze prijs/prestatie beter performen. En ik hoop dat de nieuwe 64-bit's processor goed zal aanslaan aangezien ze daar nu ineens de 1e mee zijn (alhoewel het denk ik niet stil zal blijven op Intel vlak).
Wat AMD altijd heel goed heeft begrepen: "Blijf compatibel met de voorgangers" En dus weet je gewoon dat wat je ook koopt, het meestal in de toekomst nog wel blijft werken, en dus niet weggegooid geld zal zijn.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ff offtopic:
ik heb zelfs gelezen dat er een windows 2003 server 64 bits kwam, speciaal voor die AMD processor...whahah..das nog es goed werk van AMD

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Waar denk je dat je dat gelezen hebt [Wink] Staat ook op
dit forum [Smile] .
Maar ik vind het wel cool iig!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS