Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » videokaart schokt

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: videokaart schokt
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb al een hele tijd een probleem met mn videokaart. Het is een Gforce 2 64M. Op een gegeven moment is de kaart (althans het beeld) schokjes gaan geven. Het zijn continue schokjes om de 1,5 sec. Niet alleen bij het afspelen van films, maar ook bij games en zelfs wanneer ik het muispijltje op het bureaublad verplaats zie ik het eenzelfde schokje/ hapering geven.
Een logische oplossing zou zijn om bij g-force een nieuwe driver te dl'en. Heb ik gedaan(41.09_win2kxp), dan doet ie het even. Wat ie bij herinstall van de standaarddriver overigens ook doet, maar na een tijdje begint ie weer te schokken. Echt vaag en vooral irri! Heeft iemand hier ervaring mee? of een tip?

Systeem: pentium 4 2,0G, 256Mb, 40 gig, GeForce 2 MX 400.

BVD,
Liekkos

Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Controleer ff of je spyware hebt, mss dat die je systeem blokkeert.
Gebruik dan Adaware om het kwijt te raken..

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als het softwarematig is heb je een grote kans dat je het niet meer kwijtraakt totdat je Windows opnieuw installeerd.

Verder kun je alleen doen wat je altijd doet als je een storing hebt: het probleem isoleren.

Dus eerst alle mogelijke storingsfactoren ontkoppelen. Andere monitor proberen, direct in het stopcontact (dus geen verdeeldoos), de hele computer verplaatsen.

Maar als het installeren van de laatste drivers enig effect heeft zal het wel software zijn.

Succes!!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:


Maar als het installeren van de laatste drivers enig effect heeft zal het wel software zijn.

Succes!!

die hele 40 serie van de detonators zijn een flop heb ik gehoord...waarom denk je dat er nu al meer dan 50 releases uitzijn van die serie...Zelf heb ik er ook last van midden in een spel, gaat ie ineens trug naar de desktop:S
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb je Windows XP?

zo ja, dan kun je via Systeembeheer naar het logboek gaan (eventlog in engels) en klik nu op software. enige problemen gerelateerd aan bepaalde software komt hier te staan.

Je kan voor de zekerheid ook de Hardware tap bekijken.

een geel icoon kan nog, maar een rode niet. heb je een rode, dan zal dat waarschijnlijk het probleem zijn.

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS