Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » CeBit: BlueTooth slaat door

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: CeBit: BlueTooth slaat door
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Alles heeft in de toekomst bleutooth. Dat betekend dus, dat je alles met elkaar draadloos kunt aanspreken. Dus je TV met je toetsenbord, en je PC met hetzelfde toetsenbord. Of je toetsenbord met je GSM, of alles wat je wilt.

Je hebt echt veel bleutooth apparaten:
Muisen, Koptelefoons, PDA's, GSM's, Toetsenborden, Monitors, Netwerken, en vast nog wel meer. IIG raad ik je aan, om als je kunt kiezen voor een bleutooth apparaat, deze toch echt wel te kiezen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk dat NiMS bedoelt dat BlueTooth aanslaat en doorbreekt [Wink]

Het lijkt me ideaal als je al je randapparatuur met BlueTooth kan gebruiken. Je hebt dan alleen nog een USB hub nodig waar je alle BlueTooth plugjes in stopt.

Sony demonstreerde de kracht van BlueTooth door middel van een racebaantje waar telefoons omheen gemonteerd zijn.
Met de telefoon kon je een autootje besturen via BlueTooth [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Blue tooth moest maar es snel standaard worden..
Laatste CT had het er al uitgebreid over d8 ik,
het is iig een uitkomst voor al je kabels en rotzooi. Straks alleen nog maar voedingkabels [Big Grin]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Yoda
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Yoda     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
He Budha, Je heb maar 1 BlueTooth plugje nodig in je PC, daarmee kan je dan met heel veel apparaten tegelijk communiceren als het moet. Dus een USB hub kan je ook aan de kant gooien als je alles BlueTooth hebt.
Tenzij je natuurlijk een BlueTooth USB hubje wilt aan de andere kant van de kamer [Big Grin]

BlueTooth gaat er komen!

Berichten: 13 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Mar 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hm, dat klinkt goed, maar nu begin ik me toch iets af te vragen.
Wat is de bandbreedte die je over BlueTooth kunt halen?

M'n printer is dolgelukkig met USB 1.1, maar als je print of scant moet natuurlijk je muis en toetsenbord het wel blijven doen!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb 't gevonden!

Als je heel veel mazzel hebt haal je iets meer dan 90kB/s over de huidige BlueTooth.

Da's wel flink minder dan de 11Mb/s van USB 1.1, dus ik kan wel begrijpen dat BT daar niet voor wordt gebruikt.

Nou ja, dan maar WiFi printers en scanners. Die apparaten hebben toch een vaste stroomaansluiting. Het hogere stroomverbruik van WiFi maakt dan toch niet uit.

BT is echt bedoeld voor mobiele apparaatjes zoals PDA's, muizen, toetsenborden, telefoons, afstandsbedieningen en dergelijke.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS