Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » Waarschuwing Nokia: 'Ze smelten de mobieltjes!'

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Waarschuwing Nokia: 'Ze smelten de mobieltjes!'
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nokia waarschuwt consumenten voor namaak-batterijen die garantie ongedaan maken en de telefoon kunnen laten smelten.

In een officiële waarschuwing zegt Nokia dat consumenten alleen maar originele oplaadbare accu's van Nokia moeten kopen. Andere batterijen zouden schadelijk zijn voor de mobiele telefoontjes.
Op markten en in gsm-winkels is er een levendige handel in accessoires voor mobiele telefoons. Voor de dure originele onderdelen van Nokia zijn bijna in alle gevallen goedkopere alternatieven voor handen, maar Nokia waarschuwt nu voor gevaarlijke accu's. Het bedrijf heeft onderzoek gedaan naar een 'toenemenend aantal meldingen' over foutief werkende accu's.

Het is niet vreemd dat consumenten liever voor een alternatief kiezen. Een nieuwe accu voor een Nokia 9110 kost al snel 118 euro, terwijl een schijnbaar prima alternatief maar 45 euro hoeft te kosten.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS