Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » DJ's en Artiesten » Agentschap maakt vuist tegen radiopiraten

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Agentschap maakt vuist tegen radiopiraten
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het Agentschap Telecom maakt een vuist tegen radiopiraten in Noordoost Nederland. Ambtenaren uit heel Nederland worden een jaar lang ingezet om de illegale zenders daar op te sporen en te bestraffen.

Het agentschap wil daarmee oneerlijke concurrentie tegengaan voor de zenders die legaal gebruik maken van de FM-band en daarvoor diep in de beurs moeten tasten.

Een speciaal team gaat dag en nacht naar de radio luisteren. In het kader van de operatie ,,Etherflits'' wil het vervolgens razendsnel toeslaan. Het agentschap stapt daarmee af van de tot dusver gevolgde handelswijze, waarbij gereageerd werd op klachten van luisteraars over storingen.

In het noorden en oosten zijn nog steeds radiopiraten actief, maar het juiste aantal is moeilijk in te schatten doordat de zenders niet continu in de lucht zijn. Het agentschap waarschuwt op voorhand dat men nu niet hoeft te proberen elders in het land een illegale zender te beginnen, want ook daar wordt de waakzaamheid verhoogd.

Het agentschap werkt samen met de regiopolitie. Bij overtredingen wordt sowieso de zendapparatuur in beslag genomen. De officier van Justitie kan vervolgens een boete eisen, die kan oplopen tot 1100 euro. Bij herhaling van de overtreding wordt de radiopiraat harder getroffen in de beurs: een dwangsom van 2250 euro per overtreding.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jammer dat ze die piraten zo aanpakken, dat zijn tenminste mensen met een hart voor de muziek. zolang ze de "legale"zenders niet storen mogen ze van mij gewoon uitzenden......en al storen ze een duitse zender [Big Grin]

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS