Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » DJ's en Artiesten » DJ Contests

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: DJ Contests
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Afgelopen zaterdag was ik met DJ X-Ception helemaal naar Zeewolde gereden voor een DJ Contest. Er deden in totaal 10 DJ's mee aan dit gebeuren..Het begon allemaal wel leuk en aardig. Toen mocht DJ X-Ception eindelijk zijn kunsten laten zien (btw. zijn allereerste optreden voor publiek). Hij draaide heerlijke HS klassiekers, zoals we samen hadden afgesproken en eindigen met HC..kon niet beter. Na afloop is hij 5e van de 10 geworden en daar mag hij zeer trots opzijn voor zijn eerste keer...maar naar mijn mening stond dit al van te voren wel vast oe de uitslag zou worden, want iedereen kende elkaar daar en was georganiseerd door PF..en wij kenden natuurlijk niemand...ja alleen P-Kay, die draaide overigens ook zeer goed en hij is wel door. Nu wil DJ X-Ception grote ogen gaan gooien op X-plosion de 14e..ik ben ben er wel van overtuigd dat hij het kan.

Maar wie weet hier nog meer af van die DJ contesten enzo??

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Cool, ben ook wel erg benieuwd hoe x-ception het zal doen de 14e. Zijn mixes zijn altijd wel lekker.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik zeg nix [Big Grin] ik weet wat hij gaat doen...ik meld wel alvast dat er weer een cd in de maak is, en dit keer een dubbelaar
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
een dubbelaar, daar is dus vast wel plaats voor een track van mij [Wink]

dj contesten zijn er volgens mij niet zo gek veelmeer. hij kan denk ik beter proberen om een democd te maken en deze naar de verschillende organisaties te sturen. zeker de kleinere organisaties en q-dance (talentroom) , je hebt ook nog twix talentroom, maar dat is niet echt voor hardstyle/hardcore als ik me niet vergis

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
een dubbelaar, daar is dus vast wel plaats voor een track van mij [Wink]

dj contesten zijn er volgens mij niet zo gek veelmeer. hij kan denk ik beter proberen om een democd te maken en deze naar de verschillende organisaties te sturen. zeker de kleinere organisaties en q-dance (talentroom) , je hebt ook nog twix talentroom, maar dat is niet echt voor hardstyle/hardcore als ik me niet vergis

waar staan jouw nummertjes dan...zal ik ze es gaan beluisteren
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
kben nu bezig met een nieuwe track te uppen. een oudere (1 van mun beste) staat als preview op q-forum (check de thread met snippets/producties)en op cd van mikeb &wesz. ik zal weleens zorgen dat je wat kunt horen dan. ........ of anders contact me via msn ugrecords@hotmail.com

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
kben nu bezig met een nieuwe track te uppen. een oudere (1 van mun beste) staat als preview op q-forum (check de thread met snippets/producties)en op cd van mikeb &wesz. ik zal weleens zorgen dat je wat kunt horen dan. ........ of anders contact me via msn ugrecords@hotmail.com

Doe gewoon ff een link in het amateur hardstyle tracks [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja pcies heb geen zin om die hele thread door te gaan spitten voor een linkje [Wink] (ben lui)
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Croaton:
kben nu bezig met een nieuwe track te uppen. een oudere (1 van mun beste) staat als preview op q-forum (check de thread met snippets/producties)en op cd van mikeb &wesz. ik zal weleens zorgen dat je wat kunt horen dan. ........ of anders contact me via msn ugrecords@hotmail.com

Doe gewoon ff een link in het amateur hardstyle tracks [Wink]
zal ik binnnekort doen, als ik delink van mun nieuwste weet etc...

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Ja pcies heb geen zin om die hele thread door te gaan spitten voor een linkje [Wink] (ben lui)

zie thread met drop hier je..........

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En laat meteen ff weten wat je van mijn nummers vind [Wink]
http://forum.myoms.net/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=34;t=000004

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS