Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » DJ's en Artiesten » Mijn leraar Engels is een dj

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Mijn leraar Engels is een dj
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Lol dit hoorde ik vanmiddag van hem dat ie een eigen dj school heeft en zelf ook draait..
hier is zijn site:
dj school

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Best geinig:
The DJ school

The numbers of DJ's have increased significantly in the past 10 years. Most of these DJ's learned different (mixing) techniques on their own; there were no DJ schools. Kevin is an example of one of these DJ's. After years of experience with techniques like Beat-mixing, Turntablism, and all his live performances, Kevin started his own DJ school. He does not only know his way around turntables, he's also been teaching a variety of DJ skills for the past 9 years. He has unique qualities in DJ styling and teaching skills.

Kevin's DJ school has a no-nonsense approach that pays more attention to how to become a good DJ than how to earn a lot of money as a performing DJ. We like to see enthusiastic people with a big heart for music the and DJ world. You'll notice that we're open for all ideas and that our DJ instructors like to share their knowledge and experiences.

There are 2 beginners workshops: Beat-mixen and Turntablism. The advanced DJs can follow our most popular workshop where the DJs choose their own program: the Project. All lessons will be given with a personal touch and contain a high level of intensive coaching.

There are more subjects besides techniques you'll need to know if you want to become a good DJ. Subjects like equipment, choice of records, your first live performance, your strong and weak sides (as a DJ), and more. Kevin's DJ school has it all and gives it all!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ben op qlubtempo 8 mijn lerares Arbeidsrecht tegengekomen!!!!!!! [Eek!] [Eek!] [Eek!] [Eek!] [Confused] [Confused]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
ik ben op qlubtempo 8 mijn lerares Arbeidsrecht tegengekomen!!!!!!! [Eek!] [Eek!] [Eek!] [Eek!] [Confused] [Confused]

Lekker ding? [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja ze is lekker nu goed...jullie gaan weer lekker offtopic hoor [Mad]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
ik ben op qlubtempo 8 mijn lerares Arbeidsrecht tegengekomen!!!!!!! [Eek!] [Eek!] [Eek!]

Lekker ding? [Wink]
kheb je mailadres ff aan dr doorgegeven [Razz] [Cool] [Wink]
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en ja hoor

wie vraagt weer of t n lekker ding iz
hahhahahhhahahaha

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
en ja hoor

wie vraagt weer of t n lekker ding iz
hahhahahhhahahaha

[Razz]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahaha Nimsjuh zie je nou wel ik zweer t je als jij 90 bent zit je nog achter de meiden aan eg wel hihihi

(zeg effe in welk verzorgingtehuis je dan zit;) stuur ik me dochter op je af)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
hahahaha Nimsjuh zie je nou wel ik zweer t je als jij 90 bent zit je nog achter de meiden aan eg wel hihihi

(zeg effe in welk verzorgingtehuis je dan zit;) stuur ik me dochter op je af)

Moet het wel een lekker ding zijn [Razz] [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahahaha ik zeg tog MIJN dochter [Razz] [Razz] [Razz]

GRAPJUH

k huur wel iemand in voor je [naughty]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
hahahahaha ik zeg tog MIJN dochter [Razz] [Razz] [Razz]

GRAPJUH

k huur wel iemand in voor je [naughty]

Maar misschien is je vriend wel oerlelijk [Wink] [Razz]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS