Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Foto's » X-plosion foto's (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: X-plosion foto's
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De volgende mensen kun je zeker zien

BeachBabe
E-N-E-R-G-Y
Lilwiz
ThaSpeedPupet
Redgirl
Danafan
BigEyed
ThApocalypse

[ 16.03.2003, 19:11: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kun je ze misschien 'aanwijzen'? Namen bij de foto's ofzo.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kom nu maar gewoon naar de nims-forum meeting dag, dan zul je ze ontmoeten [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb zelf ook nog foto's gemaakt...breng ze morgen weg voor ontwikkeling en dan post ik ze wel
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
big_eyed
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor big_eyed     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
damn aanwijzen...das veel! maarre ik ken er ook een paar niet.

--------------------
Ik haat clowns!

Berichten: 10 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Dec 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb er nog een paar van XP en wat van andere feesjes...maar ik hoorde dat mijn lycos er een week uitgaat ivm server switchen..dus ik w8 denk ik wel met posten van de foto's plus ik heb toestemming nodig van bep. mensen om ze te posten
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zijn ze zo erg dat je toestemming nodig moet hebben?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Zijn ze zo erg dat je toestemming nodig moet hebben?

Omdat er foto's van Mar en mij samen tussen staan, die moeten eerst nog goedgekeurd worden door haar [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Zijn ze zo erg dat je toestemming nodig moet hebben?

Omdat er foto's van Mar en mij samen tussen staan, die moeten eerst nog goedgekeurd worden door haar [Wink]
Ik heb al genoeg foto's van Mar gezien, dus die paar extra kunnen geen kwaad.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
NiMS...server van Lycos is niet meer beschikbaar...heb jij space dan post ik de foto's wel..kan dr pas volgende week weer op daar bij lycos [Frown] [cry]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
NiMS...server van Lycos is niet meer beschikbaar...heb jij space dan post ik de foto's wel..kan dr pas volgende week weer op daar bij lycos [Frown] [cry]

e-mail ze maar, dan upload ik ze wel naar mijn server.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mUhahHahAHHha

Owkeej pplz

wie is da ventjuh in dat zwarte mouwloze truitje van energy? toevallig E-N-E-R-G-Y?! :Pdie heeft ut dus he-le-maal begrepen... mm...

ennuh $tef@n jij hoopte zeker dat de avond snel voorbij was of ni [Wink]

en die La freak in dat rooie esprit du corp t shirtje, die was ook populair seg, die staat bijna op elke picca (haha leuk foto hoofd!!)

en dan nog n vraagjuh..... hoe komen jullie aan G-sus kleren joh? das iets uit Arnhem.... [Big Grin] [Big Grin] hebben "wij " bedacht (haha weer iets om trots op te zijn) maar tis ook te koop in Rotjeknor en Masterdam, klopt jah.
Zo te zien was het een leuk feestjuh of ni?!?!

de volgende keer [bounce] dr iemand anders rond (vermoedelijk ook in G sus [Wink]

haha dat geeft meteen antwoord op je "vraagje" Nims (onder je picca)

Dikke kussen voor Lil wiz en de rest van t zooitje ongeregeld hier KUSSSSSSSSSS

Natas. [emot-angel]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
btw dr staat zo'n ventjuh op met n spijkerjackje (met n rood thsirtje aan en naast iemand met n bruin/ geel g sus shirt aan )WOOOOOO wie is daaaaaadduh zit ie hier op t forum en wrom zie ik nu pas die picca van em???

ja k weet t wat iedereen nu denkt maar wohoooo.....ww.......

kusssssss van mij...

en lil, ksnap nu wa je bedoeld [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] en begrijp je heeeeeel goed!!!!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
BeachBabe en ik....ja wat schattig ja

 -
ik vraag me nog steeds af wat BeachBabe van me wilde [Wink]

 -
Samen met 2 vriendinnen van me

 -
RedGirl en NiMS

 -
Ik samen met me vrienden

 -
Mijn grote vriend DJ X-Ception

Er komen nog meer foto's maar dan in andere topics van die zijn niet van dit feest nl.
NiMS bedankt voor je serverplaats voor de plaatjes [Ok]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
btw dr staat zo'n ventjuh op met n spijkerjackje (met n rood thsirtje aan en naast iemand met n bruin/ geel g sus shirt aan )WOOOOOO wie is daaaaaadduh zit ie hier op t forum en wrom zie ik nu pas die picca van em???

ja k weet t wat iedereen nu denkt maar wohoooo.....ww.......

kusssssss van mij...

en lil, ksnap nu wa je bedoeld [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] en begrijp je heeeeeel goed!!!!

Das Blow, en die zit niet op het forum..

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS