Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
  
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Archief » Archief » Wie moeten hier waar moderators worden??? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Wie moeten hier waar moderators worden???
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 11 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van LilWiz:
Gefeliciteerd Steven en welkom als mede moderator hier op het NiMS Forum!

We spreken nog wel

ik werd anders helemaal niet gefeliciteerd !! [Mad] [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ok Karen aka Vitamin:

Nou nog van harte welkom hier op het forum...hoop op een leuke tijd voor je hier..have phun [Big Grin]
Vele [Kiss] en veel [Love] van je mede moderator LilWiz aka Patrick
Nu tevreden?

[ 08-11-2002, 23:20: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van LilWiz:
Ok Karen aka Vitamin:

Nou nog van harte welkom hier op het forum...hoop op een leuke tijd voor je hier..have phun [Big Grin]
Vele [Kiss] en veel [Love] van je mede moderator LilWiz aka Patrick
Nu tevreden?

ja tevreden [Smile] maar dit had ik al op 24-07 willen horen! [Big Grin] [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Sorry dan Karen...maar beter laat dan nooit he [Razz]
Trouwens ik ben ook nog niet verwelkomd door jullie [Frown]

[ 09-11-2002, 12:23: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ok,
aan alle moderators: Welkom in het moderator leven van het Nims Forum. Mag ik jullie een heel prettige tijd toewensen op dit forum! Ik wens jullie veel plezier en lol toe.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van LilWiz:
Sorry dan Karen...maar beter laat dan nooit he [Razz]
Trouwens ik ben ook nog niet verwelkomd door jullie [Frown]

WELKOM PAT!

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
thx Karen en Juul [Wink]
Op naar een prettige samenwerking [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Gaan we elkaar allemaal strax nog inneg zoenen ook [Eek!] [Confused] [Confused] [Confused] [Confused] [Confused]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Stokkie:
Gaan we elkaar allemaal strax nog inneg zoenen ook [Eek!] [Confused] [Confused] [Confused] [Confused] [Confused]

Wat betekent: inneg [Confused] [Confused]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
innig moest dat dan zijn...
innig = hevig...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Stokkie:
Gaan we elkaar allemaal strax nog inneg zoenen ook [Eek!] [Confused] [Confused] [Confused] [Confused] [Confused]

Wat betekent: inneg [Confused] [Confused]
Lekker toch???
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ik kan op zich ook wel modder-eten (ook moderaten)
heb t al eerder gedaan op een ander forum..en tja zo moeilijk kan t niet zijn hiero toch..
let me know..

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Het is niet zo dat we desperate op zoek zijn naar moderators. Het gaat er meer om, dat de mensen die hier regelmatig komen ook de kans mogen krijgen om het forum een beetje in de gaten te houden. Zij zullen dan toegevoegd worden aan de moderator lijst voor de fora die waarin zij zich het meeste zullen thuis voelen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ehm ja in muziek als t moet [Razz]
maar ga er anders wel gewoon veel posten hoor.. [Smile]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Danafan: Je bent nu ook moderator van muziek en foto's ook heb ik lilwiz op wat meer fora's moderator gemaakt, en ook Karen heeft iets meer fora onder haar hoede. Veel suc6 ermee allemaal! En nodig al je vrienden uit [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
   Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS