geplaatst
Jajaja...het is weer bijna zover...de zoveelste mix van DJ X-Ception gaat er weer aankomen..deze keer staat er veel Italiaans geweld op..dus als ie er is dan komt er wel weer een linkje hier
|
geplaatst
De mix is inmiddels al uit...ik heb hem thuis liggen en zal hem dinsdag aan iemand geven die hem ff upload voor me...helaas kan ik nog geen tracklist posten omdat ik nu op mijn stage ben..maar volgt snel en de downloadlink ook tot dan
quote:Originally posted by LilWiz: De mix is inmiddels al uit...ik heb hem thuis liggen en zal hem dinsdag aan iemand geven die hem ff upload voor me...helaas kan ik nog geen tracklist posten omdat ik nu op mijn stage ben..maar volgt snel en de downloadlink ook tot dan
geplaatst
Tja...heb hem hier al liggen, maurice...alleen hoorde ik net dat ie weer opnieuw ging maken vanwege een kleine fout Maar laat je het wel weten
|
quote:Originally posted by LilWiz: Tja...heb hem hier al liggen, maurice...alleen hoorde ik net dat ie weer opnieuw ging maken vanwege een kleine fout Maar laat je het wel weten
geplaatst
Hier is alvast de tracklist...de rmx moeten er nog wel achter en die weet ik zo niet:
X-Ception - I Control The HardStyle SOund
01. Tamok - The City Is Out Of Control 02. Atlantic Wave - Reforced 03. DJ Zany - Rock The Beats 04. Cool Grey - Phase 05. Megamind - Taub 2002 06. Vortex - Come On & Fight 07. TNT - First Match 08. Demons On Dope - Go To Hell 09. Atlantic Wave - Love Killer 10. The Raiders - Electric Ant 11. Dj Devil - The Devil Inside Me 12. DJ Zenith - Scream 13. Sysmologic - Endless 14. JTS - Bow c Bow 15. Megaphone - H.C.M.F.
geplaatst
Oke mensen...dinsdag wordt ie geupload op een ftp..dan kunnen jullie allemaal genieten van deze strakke mix van hem Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Ja! Eindelijk heb ik de vernieuwde versie binnen...dinsdag ter beschikking voor jullie Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
|