Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
  
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Archief » Archief » Tracklist X-Qlusive mixed By Zenith DJ

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Tracklist X-Qlusive mixed By Zenith DJ
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Hier issie dan de tracklist:
the hose - rockmania (hardstyle rock cafe mix)
panic machine - rock on
out of grace - 140 bpm (deepack mic)
c.j. ash - machines (ultra sonic mix)
nitroman - indian rave
julian dj & davide sonar - techno noise (frequency mix)
hard z bass - 1,2,3...hardstyle! (trc)
uberdruck - turntable junkie (uberdruck mix)
dj radium - back again for bang (hardest mix)
atlantic wave - reforced (gaida mix)
liquid fighters - plasmik
michael parsberg - bassline kickin (trance generators mix)
dj zenith - energy 2002 (energetic-wea
thomas trouble & blutonium boy - go burn a fatty ass (blutoniumboy hardstyle mix)
brain ovulation - kicks & bass (acid step mix)

Ik zal em toch maar als kopie halen..vindt dit geen [Euro] 21 nog wat waard [Confused]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
aso, 21 [Euro] zeg. Afzetters.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van NiMS:
aso, 21 [Euro] zeg. Afzetters.

Ja...is maar een gok he...ik weet niet hoe duur die legale cds van tegenwoordig zijn [Confused]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
cd's zijn nu 21.99€, heb laatst namelijk TD a decade gekocht...
Maar die XQ down ik wel ff via slsk, dus dat komt wel in orde!!! [Smile] [Smile]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Op zich geen slechte tracklist, staan vrij veel (voor mij) onbekende nrs tussen, al zegt dat tegenwoordig ook al niks meer omdat er maar weinig echt goede trakcs uitkomen op dit moment. de cd zal ik ook niet kopen, ik kijk wel of ik m kan downloaden ergens
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Stevun-H@rddrive:
Op zich geen slechte tracklist, staan vrij veel (voor mij) onbekende nrs tussen, al zegt dat tegenwoordig ook al niks meer omdat er maar weinig echt goede trakcs uitkomen op dit moment. de cd zal ik ook niet kopen, ik kijk wel of ik m kan downloaden ergens

dit weekend eb ik hem voor je...dus kan ik hem dinsdag meenemen...als je wilt
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Wat een klote cd zeg [Mad] Gelukkig heb ik maar een kopie van deze neppe cd *puke*
Dana viel ook al vies tegen...en nu deze [Mad]
Ik zou hem persoonlijk niet kopen bij FRS---->Afrader

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
1,2,3 hardstyle... UGGHHHH!!!!! beetje triest dat die er ook opstaat [Confused]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Karen:
1,2,3 hardstyle... UGGHHHH!!!!! beetje triest dat die er ook opstaat [Confused]

Ben ik blij dat ik dat nr niet gehoord had [Big Grin]
Heb die hele Zenith niet es gezien of gehoord..LOL

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
We want some new hardcore shit!!!!!!!!!
Ben nu ff die cd aan het downloaden, dus mijn oordeel komt later... [Smile]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Karen:
1,2,3 hardstyle... UGGHHHH!!!!! beetje triest dat die er ook opstaat [Confused]

Ben ik blij dat ik dat nr niet gehoord had [Big Grin]
Heb die hele Zenith niet es gezien of gehoord..LOL

ik ook niet hoor! bij Zenith was ik weg, maar had em nog ff gedownd om er ook ff een mening over te geven...
(na luisteren heb ik hem echter gelijk weer verwijderd hoor [Smile] )

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ik hoor al dat het de moeite dus niet eens waard is....

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LaDY DaNaFaN
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LaDY DaNaFaN   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
heb em ook op me PC,alleen nog niet geluisterd.
heb 1 keer voor 50% 1,2,3 Hardstyle gehoord.
Maar vond t idd niks tenminste text weglaten moeten ze...
De kicks enzo eronder zijn wel vet,leuke geluidjes enzo.
Indian Rave is wel al wat ouder,gisteren zelf gehaald op vinyl,wel leuk daar niet van.
Naja 140 BPM vind ik ook vaag dat die er opstaat even als Turntable Junky

[ 17.11.2002, 19:13: Bericht ge-edit door: LaDY DaNaFaN ]

--------------------
~~ ¤¤ !! SPOOK !! ¤¤ ~~

Berichten: 63 | Plaats: Amsterdam,Q-dance Capital | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ik heb hem al ff binnen, gister ff snel geluisterd...maar vond hem niet supersterk ofzo...ken vrijwel alle nrs al (en toen ik de tracklist zag, kende ik er weinig:confused:)
dus het was niet echt speciaal...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
   Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS