Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
  
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Archief » Archief » Is de Schavuit erop achteruit gegaan? (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Is de Schavuit erop achteruit gegaan?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Cool, ik zal het zeker aan hem vragen.
Van wanneer tot wanneer ben je weg?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
2 NIMS/Stokkie

Het wordt sowieso een topfeest daaro in Berlijn, we zijn er vorig jaar ook geweest end at was echt super!!!. En dit jaar weer met dezelfde jongen die het organiseert. We gaan er met twee bussen heen en daar dan twee hotelovernachtingen. Dus da's superrelaxt!!! Na het feesten meteen douchen en ontbijtyen (als het lukt [Wink] ) Maar ok, ik geef sowieso een verslag van hoe het wel niet allemaal was en dan haal ik jullie natuurlijk over om met mij mee te gaan volgend jaar!!!

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Hmm, nou ik snap er niks meer van, ik zit natuurlijk steeds fout te lezen emt pagina's en dergelijke (of ik wil gewoon een hoog aantal posts hebben [Wink] ) Maar sorry, ik heb jullie nu al drie keer verteld hoe gezwellie het wordt, maar dat wordt het dus en ik hou jullie op de hoogte. Ga trouwens vrijdag 12e weg en kom zondag weer terug [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] heb er zin in Tot volgend jaar!!! [Wink]

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Geeft nix hoor, dat je zoveel post. Is lekker gezellig.

Ik hoorde van stokkie dat je ook in Zeist woont? Kom je ook nog een keer naar een Q-meeting waar ik ook ben? (ik kijk wel even naar je party agenda [Wink] )

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Hahahahaha, gaat goed he rooie dame met dat posten [Razz] je hebt talent zie ik al, hahaha
ja wij gaan volgend jaar vast wel mee met je hoor, lijkt me erg gezellig. We hebben het er al over gehad en ik heb je al beloofd met je mee te gaan dus kan niet meer terug...dus je zal wel mee moeten nims [Wink] alsof je dat vervelend vind..
en trouwens tis niet red irl die in zeist woont maar das gigakai, dan weet je het maar vast...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
owja redgirl, sorry hoor! Ik was indewar. Ik maak het wel goed met je op de volgende q-meeting.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by Stokkie:
Hahahahaha, gaat goed he rooie dame met dat posten [Razz] je hebt talent zie ik al, hahaha
ja wij gaan volgend jaar vast wel mee met je hoor, lijkt me erg gezellig. We hebben het er al over gehad en ik heb je al beloofd met je mee te gaan dus kan niet meer terug...dus je zal wel mee moeten nims [Wink] alsof je dat vervelend vind..
en trouwens tis niet red irl die in zeist woont maar das gigakai, dan weet je het maar vast...

Hmmmm, dat ging idd niet erg lekker met al dat posten he? Kwam er ook later pas achter dat de thread al een tweede pagina had, maar ja boeiend!!! Tha  - Parade was hélemaal geweldig!!! Écht jullie moeten volgend jaar gewoon mee!!! Jammer dat ik je niet beter kon verstaan trouwens. Maar stond net helemaal vooraan bij de rotonde waar alle wagens nog eens voorbij komen rijden en ja, daar draaien ze nou eenmaal wat harder dan de rest van de dag. En volgens mij stond jij ook bij een box of iets dergelijks [Wink] [Wink] [Wink] Het was iig een superfeestje, de foto's kom je snel te zien, 30e???

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
   Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS