Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
  
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Archief » Archief » Waar zijn de andere Graemlins heen??? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Waar zijn de andere Graemlins heen???
Qniffel
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Qniffel     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
hehe cool, smiles zijn cool [blink] [hug] [afro] [Ok]

--------------------
Hardstyle is the power

Berichten: 6 | Plaats: Nunspeet | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Qniffel:
hehe cool, smiles zijn cool [blink] [hug] [afro] [Ok]

Dat zijn ze zeker, had ze nog niet gezien... [beerchug]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Stokkie:
quote:
Origineel van Qniffel:
hehe cool, smiles zijn cool [blink] [hug] [afro] [Ok]

Dat zijn ze zeker, had ze nog niet gezien... [beerchug]
Moet je ook gewoon vaker komen hiero [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ik doe me best

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
...
(Je zat onder mijn naam inlogd slim)

[ 30.11.2002, 18:04: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Morninglight
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Morninglight   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
beter goed gejat dan slecht verzonnen zeggen ze weleens jah... [Not Ok]
Berichten: 2 | Plaats: Tilburg | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Zo hier ben ik dan.....ik kom de smilies trughalen
[naughty]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Morninglight
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Morninglight   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Lekker druk hier trouwens... het smilies jatten heeft je iedergeval 1 nieuwe bezoeker opgeleverd [Eek!]

op die vcan s2d zal geen copyright zitten.. maar die van MSN lijkt me wel.

*phones microsoft*

[Crazy]

Berichten: 2 | Plaats: Tilburg | Geregistreerd: Nov 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Morninglight:
Lekker druk hier trouwens... het smilies jatten heeft je iedergeval 1 nieuwe bezoeker opgeleverd [Eek!]

op die vcan s2d zal geen copyright zitten.. maar die van MSN lijkt me wel.

*phones microsoft*

[Crazy]

Das niet waar die smilies komen van OMS hoor [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Morninglight:
het smilies jatten heeft je iedergeval 1 nieuwe bezoeker opgeleverd [Eek!]

Waar kom je dan vandaan?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ja en dr wat op tegen van die smilies dan..interesseerd me geen ene flikker..ik kan zo een andere site erbij pakken waar die smilies ook op staan [Crazy]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ik heb wel alleen de leukste "geleend" hoor [bounce]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Dit stond op het forum waar ik die smileys vandaan heb:
"Gepost op: 1 December, 12:55 door WC Eend

Hmmz, fijn dat ook mijn emoticons zijn gejat door die lameheads... Misschien wil ik eerst wel genotice'd worden over dat soort dingen, ik geef ze weg aan en aan mezelf, en niet aan dat scrale forum... Maja, that's the internet"

Tja, uitspraak vind ik wel wat zielig om meteen een forum te gaan liggen afkraken als je het forum niet kent [Confused]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van LilWiz:
Dit stond op het forum waar ik die smileys vandaan heb:
"Gepost op: 1 December, 12:55 door WC Eend

Hmmz, fijn dat ook mijn emoticons zijn gejat door die lameheads... Misschien wil ik eerst wel genotice'd worden over dat soort dingen, ik geef ze weg aan en aan mezelf, en niet aan dat scrale forum... Maja, that's the internet"

Tja, uitspraak vind ik wel wat zielig om meteen een forum te gaan liggen afkraken als je het forum niet kent [Confused]

Ah joh, laat die kinderen. Als ze het zo belangrijk vinden, dan verander ik toch wel 1 a 2 pixels, dan zijn ze namelijk niet meer hetzelfde.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Laat ze maar lekker staan Juul [Crazy]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
   Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS